_Manne_ Postat 17 september 2013 Postat 17 september 2013 Då kommer jag aldrig få leka med de stora pågarna Är du inte Scolly ägare ?? Citera
SaltDummie Postat 17 september 2013 Författare Postat 17 september 2013 Glasrosor har jag! Dock ingen Scolly ;( Citera
_Manne_ Postat 17 september 2013 Postat 17 september 2013 Glasrosor har jag! Dock ingen Scolly ;(Det är ju så att alla kan inte ha samma smak.. Så jag förlåter dig direkt att du valt ett annat guldägg.. Vore tråkigt om alla hade exakt samma i baljorna.Mvh Manne Citera
SaltDummie Postat 17 september 2013 Författare Postat 17 september 2013 Det är ju så att alla kan inte ha samma smak.. Så jag förlåter dig direkt att du valt ett annat guldägg.. Vore tråkigt om alla hade exakt samma i baljorna.Mvh ManneTack Manne! Känner mig genast mer "easy" Citera
impajimpa Postat 17 september 2013 Postat 17 september 2013 Jaja även en blind höna kan hitta ett ägg. Är du inte Scolly ägare ?? Citera
_Manne_ Postat 18 september 2013 Postat 18 september 2013 Jaja även en blind höna kan hitta ett ägg.Om blinda hönan inte vill ha ägget så kan jag nog med kofot få ner det i min balja.. Mvh Manne Citera
impajimpa Postat 18 september 2013 Postat 18 september 2013 Om blinda hönan inte vill ha ägget så kan jag nog med kofot få ner det i min balja.. Mvh ManneHaha vill inte utsätta dig för att behöva använda både kofot och skohorn så den får ligga kvar fint här i mitt kar haha Citera
SaltDummie Postat 18 september 2013 Författare Postat 18 september 2013 Haha vill inte utsätta dig för att behöva använda både kofot och skohorn så den får ligga kvar fint här i mitt kar hahaInga problems Jimmy!! Plats finnes i mitt kar Citera
SaltDummie Postat 19 september 2013 Författare Postat 19 september 2013 Nu är det bara väntans tider!! Är så trisst Hoppas få tid att snart åka till Manne och hämta min fragg! Ska bli kul att få nån mer korall i karet Citera
SaltDummie Postat 19 september 2013 Författare Postat 19 september 2013 Visst ja! Duncanfragg sökes! Om nån vänlig själ i närheten som läser denna utflippade tråd har på lager så säg till! Citera
SaltDummie Postat 19 september 2013 Författare Postat 19 september 2013 Macroalger med var det ja! Trött hjärna, konstiga inlägg Citera
Atlas Postat 19 september 2013 Postat 19 september 2013 Det ska väl kunna ordnas inom snar framtid med en liten Duncan fragg på ett huvud eller två.. Citera
SaltDummie Postat 19 september 2013 Författare Postat 19 september 2013 (ändrat) Det ska väl kunna ordnas inom snar framtid med en liten Duncan fragg på ett huvud eller två..Atlas!! Du är för go! Har ju nog inte mycket att byta med dock! Hoppas pengar går lika bra Ändrat 19 september 2013 av SaltDummie Citera
SaltDummie Postat 19 september 2013 Författare Postat 19 september 2013 Eventuellt blir det en tur till DK på lördag med Den blå planet som mål! Ja, det är ju för ungarna jag gör det, tycker ju inte sånt är så himla skoj själv Citera
impajimpa Postat 19 september 2013 Postat 19 september 2013 Inga problems Jimmy!! Plats finnes i mitt kar ditt kar e ju så stort så den hade ju bara försvunnit jag har en massa annat som kanske kan falla dig i smaken.Har själv varit på väg in till den blå planeten flera gånger enbart för barnens skull men det har kommit saker imellan varje gång. Vilken tur jag haft..... Eller kanske inte Citera
SaltDummie Postat 20 september 2013 Författare Postat 20 september 2013 ditt kar e ju så stort så den hade ju bara försvunnit jag har en massa annat som kanske kan falla dig i smaken.Har själv varit på väg in till den blå planeten flera gånger enbart för barnens skull men det har kommit saker imellan varje gång. Vilken tur jag haft..... Eller kanske inteHaha så e de kanske. De låter ju bra Ska ju börja fylla på med koraller när belysningen kommer. Citera
SaltDummie Postat 20 september 2013 Författare Postat 20 september 2013 FREDAG!! Whiskeyafton vid burken....Kan inte bli bättre Citera
Atlas Postat 20 september 2013 Postat 20 september 2013 Atlas!! Du är för go! Har ju nog inte mycket att byta med dock! Hoppas pengar går lika bra Det löser sej nog på nått sätt. Du har säkert nått som inte jag har Citera
SaltDummie Postat 20 september 2013 Författare Postat 20 september 2013 Eftersom man köpt Kinaramper, så blev det fyra små rätter och en Stor Stark till kvällsmat! Just för att hålla en tydlig linje Citera
SaltDummie Postat 21 september 2013 Författare Postat 21 september 2013 Det löser sej nog på nått sätt. Du har säkert nått som inte jag har Tror inte det finns något i min burk som du inte redan har Har inte kört The Atlas Way än Citera
_Manne_ Postat 21 september 2013 Postat 21 september 2013 Tror inte det finns något i min burk som du inte redan har Har inte kört The Atlas Way än Det är få förunnat att kunna köra The Atlas Way.. Då man har andra lustiga utgifter.. Konstigt nog.. Med vänlig hälsning, Manne Citera
SaltDummie Postat 21 september 2013 Författare Postat 21 september 2013 Det är få förunnat att kunna köra The Atlas Way.. Då man har andra lustiga utgifter.. Konstigt nog.. Med vänlig hälsning, ManneKan man inte strunta i de andra utgifterna?? Vore så bra för mitt kar Ägnat halva dagen på Den blå Planeten! Ungarna gillade det! Jag däremot, lite sisådär! Korallkaret behöver nog ett par år till innan det kommer upp i den standarden så det passar mig! Var ju dock en del solkoraller som skulle kunnat platsa i mitt kar o en av Achilleskirurgerna som gick där Men Folk var där utav bara h.....e Nu är det Tuborg som gäller Citera
SaltDummie Postat 22 september 2013 Författare Postat 22 september 2013 Ser ut som de blir till att få besöka Manne till helgen Äntligen så ska jag få hem min fragg... Citera
SaltDummie Postat 24 september 2013 Författare Postat 24 september 2013 Blir två besök till helgen! Manne och Atlas! Ska bli skitkul och se två extrema burkar Citera
SaltDummie Postat 25 september 2013 Författare Postat 25 september 2013 Blir nog snart till att ändra om lite i fiskbeståndet i karet.... Bort med nån kirurg, kaninfisk och hökfisk. Tanten ville ha Anthias! Tack för det kära fru Nån som har en Fiskfälla till uthyrning?? Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.