Gå till innehåll

Min nya burk...210x80x60cm


SaltDummie

Rekommenderade inlägg

Hur har det gått med LED ramperna ? , dåligt med bilder kan jag tycka..

Korallen kan jag inte hjälpa dig med, tycker själv att den typen av korall har svårt att klara sig o växa i mitt kar.. Men väldigt vacker dock! Tror den behöver direktkontakt mot "nästa" sten för att kunna breda ut sig!

Med vänlig hälsning, Manne

Sent from my iPhone using Tapatalk

De kommer bilder Manne ;) är dock inte nöjd med upphängningen än;)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • Svar 861
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

Den gör ju det! Jag såg till så att Atlas fick inköpsförbud hos Anders igår! Allt han vill köpa är redan "bokat". Förutom alla mjukisarna, där kan han shoppa loss vilt! ;) ;)

Härligt!! Nu får vi andra en chans.. Väntar ju ännu på min fisk..

Med vänlig hälsning, Manne

Sent from my iPhone using Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Löftet var 2 veckor... 6 veckor sen det löftet gavs.. Men vi alla vet att hobbyn är som den är.. Så in ger mig tålamod som aldrig förr..

Med vänlig hälsning, Manne

Sent from my iPhone using Tapatalk

Är ju inte så mycket annat att göra än och vänta.... Men är ju klart en j..ligt lååång väntan

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Är ju inte så mycket annat att göra än och vänta.... Men är ju klart en j..ligt lååång väntan

Tål väntan.. Får ju hitta på annat undertiden , som Nason tex.. ;) , efter Achillesen så får det väntas med mer fisk tillsvidare..

Med vänlig hälsning, Manne

Sent from my iPhone using Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag fick vänta ca 3 månader på min Manne ;)

Köpförbud ?? Va fasiken :rules Så får man inte göra hehe

Nädet blir rätt lugnt med shoppingen ett tag nu..Ska iväg o hämta skummare o lysramp till fraggkaret nästa frivecka så jag får igång det..

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag fick vänta ca 3 månader på min Manne ;)

Köpförbud ?? Va fasiken :rules Så får man inte göra hehe

Nädet blir rätt lugnt med shoppingen ett tag nu..Ska iväg o hämta skummare o lysramp till fraggkaret nästa frivecka så jag får igång det..

Jo köpförbud funka hos Anders.... ;)

Kul med fraggkar! Ska jag också ha en gång i framtiden! Gäller ju att ha nått och fragga på bara ;)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Fredag o whiskey vid karet ;) Tycker redan se en förbättring på tillväxten på mina koraller. Är det Led:en som redan börjar verka eller det är bara en illusion/whiskeysnurr??

På söndag väntar det härliga vattenbytet ;) Lagt ut lite till försäljning för stundande ombyggnad/ mer Sandyta för kommande inköp. Såg en ganska Nice mussla som skulle passa ;)

Go Kväll ;)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...