Gå till innehåll

Min nya burk...210x80x60cm


SaltDummie

Rekommenderade inlägg

Så då va man hemma efter en skön semester! Karet rullar på, råkat ut för ett missöde men hoppas det löser sig inom det närmsta.

Börjar bli tid att skrapa ihop pengar igen för diverse hembesök och affärsbesök. Börjat titta lite på balling, men har inte bestämt vilken doserpump jag vill ha än! Men de löser sig nog :)

Nä nu är det tid att koka ihop för ett vattenbyte!

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • Svar 861
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

Hoppas semestern var bra för nu är det tillbaka till verkligheten och ta hand om karet ;) Bara missödet inte var för stort så löser det sig säkert :)

Jo det var behövligt med lite semester! Nu ska karet få bästa möjliga vård :) Missödet är ganska trisst men inget som orsakat nått större problem än, men kan ställa till ett helvete om det inte löser sig snart! Och då blir det dyrt för lilla mig! :) Men varför ska det va lätt i denna hobby ;)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 veckor senare...
  • 2 veckor senare...

post-3863-14468929956527_thumb.jpg

Bänken klädd efter regeringens önskemål att efterlikna hennes nya vitrinskåp. Dock fick det bli släta luckor på akvariebänken :)

Nu ska det bara bankas ihop en överdel men regeringen har inte kommit med någon ritning än.

Trilla i två fraggar igår men har fortfarande plats med fler.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 månad senare...
Tjena Mikael! Snyggt bygge du har, har du funderat nåt mer på belysning?

Jag har en riktigt fin ramp som skulle passa ditt kar perfekt, En Sfiligoi som finns till

salu under teknik.

Med vänlig hälsning, Jerry

Tackar!! Har kikat på din ramp Jerry men budgeten är ganska begränsad ett tag framöver, tyvärr. Annars skulle den suttit bra med tanke på storleken.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...