Laggeman Postat 25 september 2013 Dela Postat 25 september 2013 Vilken hökfisk är det? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
SaltDummie Postat 25 september 2013 Författare Dela Postat 25 september 2013 Vilken hökfisk är det?Tror det är en Cirrhitichthys aprinus, fläckig sak Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Laggeman Postat 25 september 2013 Dela Postat 25 september 2013 Ok. JAg hade ett par av Cirrhitichthys falco förut i ett av mina kar, de var riktigt trevliga faktiskt och var inte så stora heller. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
SaltDummie Postat 25 september 2013 Författare Dela Postat 25 september 2013 Tror även att min Cirrhilabrus cyanopleura får flytta om rätt bud trillar in på den Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
SaltDummie Postat 25 september 2013 Författare Dela Postat 25 september 2013 Ok. JAg hade ett par av Cirrhitichthys falco förut i ett av mina kar, de var riktigt trevliga faktiskt och var inte så stora heller.Jo det är trevliga fiskar. Vet bara inte hur en Hök tar sig an Anthias? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Laggeman Postat 25 september 2013 Dela Postat 25 september 2013 Ingen aning. Men de jag hade var endast på mindre räkor i mitt kar, övriga invånare lämnade dem ifred. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
SaltDummie Postat 25 september 2013 Författare Dela Postat 25 september 2013 Ok! Får väl se om man blir av med den eller den får stanna Men vad ska man välja för Anthias? Vilka är lättast att börja med? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Laggeman Postat 25 september 2013 Dela Postat 25 september 2013 I ditt kar? 30 stycken Pseudanthias squamipinnis är en bra början. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
SaltDummie Postat 25 september 2013 Författare Dela Postat 25 september 2013 I ditt kar? 30 stycken Pseudanthias squamipinnis är en bra början. Var hittar jag 30st sånna snabbt??? Innan tanten hinner komma på nått annat Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
SaltDummie Postat 25 september 2013 Författare Dela Postat 25 september 2013 Har faktiskt tänkt på dem Lagge, de är grymt snygga.Vill ha faktorn är hög!! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
SaltDummie Postat 26 september 2013 Författare Dela Postat 26 september 2013 Fick sändningsnummer idag på mina ramper! Nu är de på väg Återstår att se hur många dagar det tar innan den når fram. FedEx säger 3/10, men om det är i år framgår inte Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
SaltDummie Postat 27 september 2013 Författare Dela Postat 27 september 2013 Inne o kollade leverans på ramperna, framflyttad till den 8/10! Så förvånad man blev Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Atlas Postat 27 september 2013 Dela Postat 27 september 2013 Är ju typiskt.. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
SaltDummie Postat 27 september 2013 Författare Dela Postat 27 september 2013 Är ju typiskt..Men med tanke på att de ska ro hit det, så ror de ju ganska fort;) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 27 september 2013 Dela Postat 27 september 2013 Tålamod! Hobbyns bäste vän..Med vänlig hälsning, Manne Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
SaltDummie Postat 27 september 2013 Författare Dela Postat 27 september 2013 Tålamod! Hobbyns bäste vän..Med vänlig hälsning, ManneJo jag vet Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
SaltDummie Postat 30 september 2013 Författare Dela Postat 30 september 2013 Senaste status på ramper! Chek Lap Kok! Manne kan du köra det i google maps och kolla var det ligger? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 30 september 2013 Dela Postat 30 september 2013 Låter lite som en förort till din ort på göingespråk..Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
SaltDummie Postat 30 september 2013 Författare Dela Postat 30 september 2013 Låter lite som en förort till din ort på göingespråk..Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using TapatalkTrodde de låg nära Sölvesborg jag! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 30 september 2013 Dela Postat 30 september 2013 Trodde de låg nära Sölvesborg jag!Det kan det vara , lite svårtolkat det där Göinge dialekten..Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
SaltDummie Postat 30 september 2013 Författare Dela Postat 30 september 2013 Jag hade google translate på när vi var hos Atlas! Tyckte det funkade ganska bra. Såg att Atlas gjorde samma sak, bre skaunska e ente lätt Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
SaltDummie Postat 30 september 2013 Författare Dela Postat 30 september 2013 Eventuellt blir det till att köra lite grävmaskin i karet snart.. Funderar på lite ombyggnad..... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 30 september 2013 Dela Postat 30 september 2013 Eventuellt blir det till att köra lite grävmaskin i karet snart.. Funderar på lite ombyggnad.....Hur går tankarna nu då ?Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
SaltDummie Postat 30 september 2013 Författare Dela Postat 30 september 2013 Hur går tankarna nu då ?Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using TapatalkDela upp revet i tre delar, men får se när belysningen kommer Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 30 september 2013 Dela Postat 30 september 2013 Dela upp revet i tre delar, men får se när belysningen kommer Försök få till lite tunnlar genom revet annars så du inte får det för kompakt typ annars.. Alla fiskar verkar uppskatta det.. Öppet på baksidan verkar också uppskattas , bara något tips , mindre pelare på höger sida hade kanske också varit intressant. Men invänta belysningen så du får rätt på den först..Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.