Gå till innehåll

Min nya burk...210x80x60cm


SaltDummie

Rekommenderade inlägg

  • Svar 861
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

Googla pavona cactus ..

http://www.liveaquaria.com/product/prod_display.cfm?c=597+322+476&pcatid=476

Förutsätt att den inte bildat några blad uppåt ännu..

Med vänlig hälsning, Manne

Sent from my iPhone using Tapatalk

Pavona Cactus har jag på annan sten i karet :) Inte den :) strukturen påminner förutom att denna inte bildar "bladen".

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag hade två färgvarianter av Pavona Cactus som inte heller bildade blad till en början, de växte ihop tills de var drygt 15cm i diameter innan de började bilda skelett uppåt "som vanligt". :)

Vi får se vad det blir av den. Men denna är mycket "Hårigare" än Pavona. Men visst kan de vara så ;)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Det är den jag har i min kub Micke.. Du har sett den otaliga gånger.. Det var min första tanke när jag såg din bild..

Med vänlig hälsning, Manne

Sent from my iPhone using Tapatalk

Men Manne, hur ska jag komma ihåg ;) Du har ju så mycket godis att titta på så de går inte att sortera när man kommer hem ;)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Har inte hänt nått större i burken. Fått gjort ett vattenbyte samt stoppat i en bit LS i bakre del av revet, typ pelare. Har nu funderat klart angående mina kirurger. Min Hepatus och min gula kirurg samt kaninfisk ska få flytta. Lite småplock ligger tillsalu för att få lite mer plats till kommande inköp. Blir nog ganska lugnt med shoppingen tills efter jul. Balling ska jag dock försöka få ihop gryn till innan dess. Planerar för en tur till Danmark till våren och då lär det ju behövas en del pengar.... Hoppas kunna hitta ett litet stim Anthias ;)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...