fraggen Postat 28 december 2012 Författare Dela Postat 28 december 2012 Tack, tack!!...Ja,de tål att tittas på en gång till. Har en ny kamera! Panasonic lx7.En riktigt vass kompaktkamera. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Slanten Postat 28 december 2012 Dela Postat 28 december 2012 Så otroligt häftigt! Såg du själva leken? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
kiwi11 Postat 29 december 2012 Dela Postat 29 december 2012 Fräcka fiskarBlev lite sugen på en eller två.. Är dom aktiva av sig?, fredliga? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
fraggen Postat 29 december 2012 Författare Dela Postat 29 december 2012 Nej tyvärr såg jag inte själva akten. De är ju sociala och väldigt fredliga..Så att hålla enstaka ex det skulle inte jag göra. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
fraggen Postat 4 januari 2013 Författare Dela Postat 4 januari 2013 Han håller äggen.Varit på ett besök på Universum.Deras korallakvarium är fint men litet kanske 5-700 lit. I jämförelse med hajtanken!Det är kul att ungar gillar fiskar. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
fraggen Postat 8 januari 2013 Författare Dela Postat 8 januari 2013 Han har "släppt"sina ägg,borta. Nu rapporterar jag inte förr´n jag ser yngel/larver..Eller något annat intressant från baljan. Ha det bra, putsa era glasrutor och byt vatten. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.