crille_hallden Postat 24 november 2014 Postat 24 november 2014 Ja, har ganska rent vatten,tror det blir lite krill en gång i veckan.Läste att de kan få i sig också vanligt fryst räka som man köper på Ica (blir utan skall eller ...)Du kommer långt med att spruta en del av den frysta maten på anemonen, någon gång varannan vecka etc. Hel räka klarar inte den lilla, skivor av fryst räka tar mina, men släpper räkan när den är nöjd.. Citera
crille_hallden Postat 24 november 2014 Postat 24 november 2014 Viste inte att sjöborre äter det mesta också min sjöstjärnan, den hade 1-1,5 cm ben i munnen .Sen ser man på den blåa Scoly kommer fram en lite polyp kan det vara en lille bror:W:Gillar din LPS skarpt...Inte läst hela tråden än, vart handlar du?Skall du fragga, hör av dig... ;-) Citera
niki68 Postat 24 november 2014 Författare Postat 24 november 2014 Gillar din LPS skarpt...Inte läst hela tråden än, vart handlar du?Skall du fragga, hör av dig... ;-)Alla mina koraller är köpta på på 5 ställe Triton /akv.leasing /EC /WC och mailorderscoral. Citera
Johan Postat 24 november 2014 Postat 24 november 2014 Hur mycket betalade du i frakt från mailordercorals? Citera
niki68 Postat 24 november 2014 Författare Postat 24 november 2014 Hur mycket betalade du i frakt från mailordercorals?Han ville 160 pund men sen vi fick beställa ganska mycket vi var 5-6 personer fick betala 90 punds på slutet efter rabatten . Citera
Johan Postat 24 november 2014 Postat 24 november 2014 Oj det var svettigt , då känns 69 euro ganska billigt från WC alt ec Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.