_Manne_ Postat 26 februari 2013 Postat 26 februari 2013 Reinformis finns i flertal morpher.. Gäller att hitta rätt Grymt fin kant på denMed vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
impajimpa Postat 26 februari 2013 Postat 26 februari 2013 Jag får komma förbi och kika lite mer nu när du gjort fint Citera
ballsam Postat 26 februari 2013 Postat 26 februari 2013 Det är en sån korall som hos andra har fina, gula polyper... Snyft...Ser väldigt fin ut i färgen. Ser mer lila än brun ut..Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
Yodelking Postat 10 april 2013 Författare Postat 10 april 2013 Det får väl bli i samband med träffen här, när jag ändå skrapar rutorna... Det har inte hänt så mycket i karen på sistone, så inte mycket att dokumentera... Citera
Guest Postat 11 april 2013 Postat 11 april 2013 Det är en sån korall som hos andra har fina, gula polyper... Snyft...Min slår ut sina polyper på natten. På dagen ser den ut typ som din. Kanske det finns en variant som gillar mörker? Citera
Yodelking Postat 20 maj 2014 Författare Postat 20 maj 2014 ... oj vad tiden går... Såg att jag inte uppdaterat tråden på lite mer än ett år.Sedan sist har det blivit någon enstaka ny korall samt skaffat en doserpump (Pacific Suns Kore 5th)Först ut en helbild på karet:En helbild där jag satt på kåpan som skaffat:Bild på doserpumpen, i skåpet som verkar skräddarsytt för ändamålet...Lite korallbilder:Lite roligt att se hur Acropororna växt på 1 år och 4 månader... och ska bli ännu roligare att se framöver när jag får stabila värden med doserpumpen... Citera
Laggeman Postat 21 maj 2014 Postat 21 maj 2014 Kul med uppdatering! Vad är skåpet till doserpump m. tillbehör för ett?Är det kameran som lurar en eller är ljuset så där röd-lila? Citera
_Manne_ Postat 21 maj 2014 Postat 21 maj 2014 Snyggt Yodlaren!Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
Yodelking Postat 21 maj 2014 Författare Postat 21 maj 2014 Kul med uppdatering! Vad är skåpet till doserpump m. tillbehör för ett?Är det kameran som lurar en eller är ljuset så där röd-lila?Skåpet är från IKEA: http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/00168990/?query=josefPassade riktigt, riktigt bra i mått.Sen hade jag svårt att hitta dunkar med bra mått och kom till sist till denna sidan:http://www.uniolprodukter.se/se/grp/plastdunk.phpKlockren service och produkter.Ljuset är inte så rödlila, det är nog kameran som spelar oss ett spratt... Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.