Holm-Alexander Postat 31 januari 2013 Postat 31 januari 2013 :thumbup:Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2 Citera
akutmottagning Postat 18 februari 2013 Författare Postat 18 februari 2013 belysning i möblen inte mycket att se men en liten uppdateringannars har jag fått pris och allt på sump och karsumpen blir 110x65x40 och sambons små råttor fick med va med på bild Citera
litetsmultron Postat 18 februari 2013 Postat 18 februari 2013 Perfekt råttbur ju! Vad är det för kvallisort på den bruna? Ska du sätta gas dämpare på luckorna där uppe eller hur ska du lösa det smidigt? (Edit: Såg att du hade skrivit det längre upp.) Citera
akutmottagning Postat 18 februari 2013 Författare Postat 18 februari 2013 det är en pomeraningen aning hur det stavas Citera
litetsmultron Postat 19 februari 2013 Postat 19 februari 2013 ok ok. skulle ta å byta mina amstaffar mot en sån kanske. bra mycket behändigare Citera
akutmottagning Postat 20 februari 2013 Författare Postat 20 februari 2013 haha ja dom är lite smidigare att ta med till folk 1st grotech uf inskaffatkommer köra new jet 8000som returpumpsen är frågan om man ska satsa på zeovit eller köra pellets och sedan tillsatser på detta.balling blir det troligen har plats med 3st 25l dunkar om det skulle behövas Citera
impajimpa Postat 20 februari 2013 Postat 20 februari 2013 Det kommer bli grymt snyggt. Har ju sett bygget live Citera
akutmottagning Postat 20 februari 2013 Författare Postat 20 februari 2013 tackar ja frågan är om inte ett stort lps rev med enstaka sps blir mer levande Citera
akutmottagning Postat 25 februari 2013 Författare Postat 25 februari 2013 byggde en pelare av sten jag hade hemma blir att köpa mer och bygga lite tillär sigen att bygga allt av pucani sten dock Citera
Laggeman Postat 25 februari 2013 Postat 25 februari 2013 För att slippa få folk att vrida på skallen så öppna bilderna i Windows fotovisare och vrid på dem, då sparas de i rätt läge, sen kan du förminska och posta dem som vanligt, fast på rätt håll istället. (Kräver dock att du använder Windows så klart...) Citera
kalleT Postat 26 februari 2013 Postat 26 februari 2013 Snygga pelare. Funderar på om man skall bygga sådana till nästa kar, har förhoppningsvis ett nytt gång!Inget fel på bilderna var bara att vrida lite på plattan :-)Skickat från min GT-P5110 via Tapatalk 2 Citera
akutmottagning Postat 26 februari 2013 Författare Postat 26 februari 2013 så lite bilder på 2 pelare den höga är jag nöjd med den andra är inte klarfår leta rätt på mer sten bara kom med tips vart man kan köpaladdar upp via telefonen så prova vända dom där så får se hur det blir nu Citera
MickeP Postat 26 februari 2013 Postat 26 februari 2013 Coolt! Vad limmade du med, till slut (såg att du frågade efter det)? Citera
akutmottagning Postat 27 februari 2013 Författare Postat 27 februari 2013 kört med limmpistol beställde 1 kg reef bond att gästa det ordentligt med sedan skall dom fästas på hyffsat stora plexi skivor vet dock knte hur jag ska fästa det eller om jag gjuter en platta med reef bond i botten vet inte hur starkt det blir och hur tjock plattan behöver vara med reef bond för att det ska hålla Citera
Laggeman Postat 27 februari 2013 Postat 27 februari 2013 Skippa plexiskivan, sätt pelaren på en bit kakelplatta eller ännu hellre en marmorplatta. Citera
akutmottagning Postat 27 februari 2013 Författare Postat 27 februari 2013 biter reef bond på marmor? eller hur fästa det? Citera
Laggeman Postat 27 februari 2013 Postat 27 februari 2013 Reef bond funkar som cement, så det ska bita på marmor också. Citera
akutmottagning Postat 27 februari 2013 Författare Postat 27 februari 2013 låter kanon ska kolla vad faren min har liggandes tror nog där kan ligga en och annan kakelskiva ska ha ganska stora så det blir stabild satan vad svårt det är att bli nöjd stora pelaren är jag riktigt nöjd med den andra nja den blev ombyggd till något ännu större sen är frågan hur komer slutresultatet bli när min egen sten kommer i hur man ska få till det tänkte lägga all den stenen vid yt avrinningen i ett rös sedan ha 2 stora och 1 lite mindre pelare ute i karet samt ha nån sten där och där.och ha mycket sand yta (tycker det är snyggt) och samtidigt få till ett natur troget utsende det e svårt men skoj Citera
Laggeman Postat 27 februari 2013 Postat 27 februari 2013 Att få till snygga pelare kan vara knepigt, samtidigt är den döda stenen tacksam att arbeta med, den går ju att forma och dela lite som man vill med enkla verktyg.Jag antar att du har kollat in Peters (Clownen) 900-liters för inspiration? Citera
akutmottagning Postat 27 februari 2013 Författare Postat 27 februari 2013 nä faktiskt inte bara gått på egen just nu men får leta efter lite inspiration verkar det som Citera
akutmottagning Postat 5 mars 2013 Författare Postat 5 mars 2013 nästan klara fick mitt reef bond igår så nu ska finliret ordnas sen kolla på placeringarna givetvisska mer sten i det blir riktig ls Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.