Gå till innehåll

1100L Rumsavdelare


akutmottagning

Rekommenderade inlägg

är det någon som vet vart man kan köpa död fiji eller bali sten? hittar bara liknande pukani tycker inte den passar in riktigt med dom 2 största pelarna

eller kan man köpa ls och själv ta död på den på något sätt så man får ut all skit innan den torkar

kan inte byfga som jag vill med levande ls därför jag får göra så

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • Svar 432
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

Använder du levande sten och reefbond ska det inte vara några problem att bygga samman dessa.

Att tänka på också är att död eller levande sten inte har bara en struktur oavsett vart i världen du befinner dig, levande sten är ju i grund och botten döda koraller, och dessa bildar olika former på stenen, så att använda flera olika former på stenen när du bygger skapar helt enkelt ett rätt så levande intryck. :)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

idag kom allt från tyskland

zf 150 grotech zeofilter upp till 2200L rymmer 5.5L media

hea 200s skummare upp till 2500L kar

new jet 8000 ( provkörde mycket tyst)

lite slang hållare och flow acceleratorer

dina slangar ser ut som något heeelt annat (bilden till vänster)..... -boxing

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

tyvär stannar projektet upp 1-2 månader nu pga sjukskrivning och ändrad prioritering. blir att få rummet helt klart innan karet inköpes. så blir bord stolar fotölj soffbord osv osv istället (mäst för att inte komma på kant med sambon så det blir invändningar med alla godsaker till karet ). ;)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

tyvär stannar projektet upp 1-2 månader nu pga sjukskrivning och ändrad prioritering. blir att få rummet helt klart innan karet inköpes. så blir bord stolar fotölj soffbord osv osv istället (mäst för att inte komma på kant med sambon så det blir invändningar med alla godsaker till karet ). ;)

Känner igen det där, man måste stödköpa andra saker för lika mycket som karet kostar....

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 veckor senare...

all pvc samt 20kg kz argonite

kommer troligen beställa 25kg till om det kommer behövas

annars händer inte så mycket rummet börgar bli klart gjutigt ett runt bord diameter 110cm samt 1 soffbord har dock inget med karet att göra men miljön i akvarie rummet är ack så viktig för intrycket :)

slår ett slag för reef bond riktigt bra hållfasthet när det torkar va kanon att förlimma stenen med limpistol sedan kleta på reef bond för att få det att hålla i längden.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 veckor senare...
precis av nån anledning köper man en fisk för 100kr kostar den 200 när man fått gynna sambon med en tröja eller mått ;)

He he, fast om jag köper en akvariegrej för 1000 spänn så kostade den officiellt bara 300. Gäller att dra av en så där 60-70% och hoppas att intresset att kolla upp ens uppgifter inte växer sig för stort. :)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

absolut kommer nog dröja då jag har 1 huvud nu och det fick man inte billigt

Jag har några olika gula och guldeuphyllior och tyvärr så ju finare och ovanligare de är så ju saktare växer de. Min gultoppade och min guld torch har delat sig från ett till två huvuden på samma tid som en vanlig divisa fått 10-15 huvuden och då matar jag dem rätt friskt :)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 veckor senare...

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...