Gå till innehåll

1100L Rumsavdelare


akutmottagning

Rekommenderade inlägg

  • Svar 432
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

Liten tanke bara; om du ska dosera zeo-preparaten via doserpumpen så kommer ju flaskorna va öppna hela tiden..? Kommer det inte avdunsta ganska mycket procentuellt i en så liten flaska som 500ml? Dvs koncentrationen blir ju då högre och högre i flaskan?

Skönt att ha så mycket som möjligt automatiserat dock :smiley20:

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Känns som att du vill dosera för doserandets skull. Om KZ själva rekomenderar att man skall nå ett stabilt ULNS-läge innan man ger sig på annat än de fyra hörnstenarna så litar iaf jag på dem.

Jag vet, det kliar i fingrarna, men jag tänker iaf vänta till dess att andra laddningen zeolith har gått till sig ordentligt och att jag har stabila mätningar innan jag börjar labba - KB undantaget, men det är ju bara att hålla K+ mellan 380 och 400.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Känns som att även om det inte gått till sig så kommer ändå förbrukningen finnas fast i lägre omfattning och köra utan några spårämne alls under 2-3 månaders tid känns lite sådär.

får se när doseringen börgar nu finns dom hemma iallafall

för eller senare kommet dom gå åt.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Du har spårämnen i zeofood. KB och BB kan du nog köra, men PX skulle jag nog vänta med. Produkten innehåller ju aminosyror och kommer att bidra till ringsnivåer. Meningen med zeovit är ju att först få ett stabilt ULNS och sen pytsa i precis så mycket näring som behövs.

Men om du har i så lite i ett så stort system så skadar det säkert inte, det är inte ens en tiondel av dosen. Å andra sidan, är det nån vits?

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...