nelson Postat 3 juni 2005 Postat 3 juni 2005 Hejsan!Här kommer en fråga mig till er:Är det någon som vet vad det är för sorts reaktor jag köpt?Det sitter en aquabee 2000 som cirkulation.Mvh Nelson Citera
acuario Postat 3 juni 2005 Postat 3 juni 2005 Behöver du 2 st? Är priset rätt så kanske jag skulle kunna tänka mig att köpa en av dig Citera
aerie Postat 3 juni 2005 Postat 3 juni 2005 Hihi...funderar på om även du blev lurad av bilden,tyckte det såg ut som två olika först men det är ju 2 sammanklippta bilder,antar att det är från samma reaktor. Citera
Vitamin Postat 3 juni 2005 Postat 3 juni 2005 Jag är nästan 99% säker på att det är ett hemmabygge! Jag tror jag byggde något liknade för ett par år sedan. Det skulle t o m kunna vara den. Men jag är inte alls säker på detta...? Citera
nelson Postat 3 juni 2005 Författare Postat 3 juni 2005 Hejsan hejsan!Japp det är samma reaktor tagen från olika vinklar för att underlätta identifiering. (kanske lite förvirrande)Är det någon mer som har några fler ideér.Nelson Citera
wrang Postat 3 juni 2005 Postat 3 juni 2005 Ser ut som en kalkreaktor från H&Shttp://www.hsaquaristik.de/start_eng.php Citera
nelson Postat 3 juni 2005 Författare Postat 3 juni 2005 Tjena!Skulle kunna vara en äldre variant från HS. Skummaren som ingick i köpet kommer från HS.Nelson Citera
Stefan molin Postat 4 juni 2005 Postat 4 juni 2005 Hej det kan vara ett nitrat filter,den har väll bara en in gång o ut gång, ser inte riktigt, du kan köra som både och, ska du köra som kalkreaktor måste du kunna styra kolsyran.Mvh Stefan Citera
nelson Postat 4 juni 2005 Författare Postat 4 juni 2005 Hejsan!Här kommer lite detaljbilder på reaktorn.Jag har bubbelräknare och Co2 tub på 7-9liter.Nelson Citera
Stefan molin Postat 4 juni 2005 Postat 4 juni 2005 Hej,tanken är nog att kolsyran ska komma in vid pumpen, anslutningen på toppen är nog till vattencirkulation genom kalkreaktorn, utlopp måste vara gf röret med kran, Mvh Stefan Citera
nelson Postat 6 juni 2005 Författare Postat 6 juni 2005 Hejsan!Jag har fått svar från HS och det var ingen produkt som de gjort.Nelson Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.