Gå till innehåll

butik i karlstad


slarvid

Rekommenderade inlägg

Ska en sväng till karlstad i morgon. Nån som vet någon bra butik där? googlade och fann djurmaqazinet och petsab. Har dom något salt?

Sen finns väl amazon eller vad det heter. Han annonserar på blocket, men jag har hört lite dåligt om han tror jag.

Kan även va intresserad av malawi.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Amazon har rätt mycket i av den salta biten. Men mest mjukkoraller och fisk men väldigt lite stenkoraller. Karlstads akvariebutik har lagt ner om jag inte minns fel den butiken var iallafall till salu för ett tag sedan, sist jag var där fanns nästan inget salt alls.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag råkade ha vägen förbi Karlskoga igår så jag kan rapportera. Det finns ett stort salt akvarium med sisådär tio fiskar och det nödvändigaste i fråga om foder, salt osv. Det är alltså knappast nåt att åka långt för. Däremot tar Thomas gärna hem saker och kan då ge bra pris så för de lokala kan det vara vettigt att gå in och ta ett snack. Han är dessutom trevlig och akvarist från grunden så det är inte fel heller.

För sötvatten finns det en del intressant, stora udda malar, elål, stor barnpool med dammfisk och även i övrigt ett och annat kul. Värt att gå in för att titta om man har vägen förbi alltså.

http://www.akvarium.se/

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...