dr.dator Postat 11 januari 2013 Postat 11 januari 2013 Tänkte bara visa upp min mycket enkla DIY LED som jag har byggt till min karantäntank. Det är fyra stycken "LED arbetstlampor" från clas ohlson som jag har plockat isär och sen limmat ihop själva kretskorten. De ligger bara på täckglaset och drivs med en gammal laptop-laddare... Citera
Laggeman Postat 11 januari 2013 Postat 11 januari 2013 Enkelt och smidigt.Får du in det i en liten låda av något slag så är det perfekt. Citera
dr.dator Postat 11 januari 2013 Författare Postat 11 januari 2013 Enkelt och smidigt.Får du in det i en liten låda av något slag så är det perfekt.Ja det kan nog lätt bli kortslutning om man droppar saltvatten på den. Plus att det inte är så snyggt som det är nu, men jag tycker det funkar. Citera
hansson_1985 Postat 29 januari 2013 Postat 29 januari 2013 Kul bygge men det kanske ska tillägas att det inte är nått för ett korallkar då det är ett DIY Diod bygge Men som du tänker använda det så är det ju kanon. Vill se mer sånt här! Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.