Postat 29 januari 201312 år Hej! Någon mer än jag som har problem att ladda upp bilder via iphones tapatalk app? På iPad fungerar det utmärkt.Med vänlig hälsning, Björn
Postat 30 januari 201312 år Författare Upplagt med tapatalk 2 IOS 6.1Med vänlig hälsning, HasseLa du upp en bild nu? (Jag ser den inte isåfall)Hur är Tapatalk2 Värt att uppgadera?
Postat 30 januari 201312 år Det är nog en smaksak vilken version man gillar. De skiljer mycket på grönssnittet vad gäller med bilden så beror det nog på servern.
Postat 30 januari 201312 år Hej! Någon mer än jag som har problem att ladda upp bilder via iphones tapatalk app? På iPad fungerar det utmärkt.Med vänlig hälsning, BjörnVad är själva problemet ?Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk
Postat 30 januari 201312 år Författare Vad är själva problemet ?Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using TapatalkFår ett felmeddelande som säger att det inte är en giltig systemfil. Funkar som sagt med iPad. Med vänlig hälsning, Björn
Postat 30 januari 201312 år Kolla först:Inställningar / integritetsskydd / bilder / Aktivera Tapatalk Testa igen.Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk
Postat 30 januari 201312 år Jag.... Får inte det att funka, jag har iphone 5. iOS 6.1Vad exakt för fel får du ?Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk
Postat 30 januari 201312 år Författare Nu lirar det! Installerade om appen i telefonen. Som bilden visar var det innan.
Postat 30 januari 201312 år Test med 6.1Funkar för mig med./Christian"Skrivet från en mobilenhet med tapatalk"
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.