ppihlstrom Postat 1 februari 2013 Dela Postat 1 februari 2013 Den vita pricken i mitten är en snigel, ca 5 mm i diameter. Jag har nog tusen stycken i burken. De verkar inte orsaka någon skada, men de börjar bli många... Ska man göra något åt dem, isåfall vad?! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
kallekanin Postat 1 februari 2013 Dela Postat 1 februari 2013 Tja!! Kan alltid ge bort några Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
ppihlstrom Postat 1 februari 2013 Författare Dela Postat 1 februari 2013 HejVill du ha tillbaka några? Någon annan som vill ha, ring mig! Jag bor i Helsingborg0765-614569 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
jimmy Postat 1 februari 2013 Dela Postat 1 februari 2013 har oxå sådana verkar äta alger så dom är nog bra att ha Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Wigge Postat 1 februari 2013 Dela Postat 1 februari 2013 har också en del i min tank men de verkar bara chilla runder och käka alger=) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Piraterna Postat 1 februari 2013 Dela Postat 1 februari 2013 chansen att det skall vara turbobebisar är överhängande, då kommer de bli färre men större. Dock växer de ävldigt långsamt. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Guest Postat 1 februari 2013 Dela Postat 1 februari 2013 Inga problem har med sådana hade massor ett tag men när det vart mindre alger så vart dem färre. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Gandson Postat 24 februari 2013 Dela Postat 24 februari 2013 jag tar gärna om du har över Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
jimmy Postat 24 februari 2013 Dela Postat 24 februari 2013 Tror inte det är turbosar har samma i mitt kar dom kan bli lite större men tror dom håller sig ganska små.Har även små turbosar i mitt å dom ha samma typ av skal som dom stora har även när dom är riktigt små. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.