freddi36 Postat 11 februari 2013 Postat 11 februari 2013 Skulle va tacksam om någon skulle vilja försöka identifiera två snygga SPS:er från denna filmen Den första är den knallgröna vid 1:11 in i filmen, den andra är den lila-aktiga med gröna toppar vid 2:00. Citera
Alexraptor Postat 14 februari 2013 Postat 14 februari 2013 Jag förbehåller mig rätten att ha fel, men den knallgröna skulle kunna vara en Hydnophora eller så är den nog en pocillopora, lite svårt att säga utan att se hur polyperna ser ut i närbild.Däremot är jag rätt säker på att den lila-aktiga med gröna toppar är en Acropora. Citera
freddi36 Postat 14 februari 2013 Författare Postat 14 februari 2013 Jo, acroporor är det, men vilka arter? Hade tänkt beställa lite och kanske hade man turen att dom finns att få tag på Grymt snygga enligt mig, speciellt den lila med gröna toppar! Citera
litetsmultron Postat 14 februari 2013 Postat 14 februari 2013 Jag skulle nog säga så här 1.acropora nasuta 2.acropora millepora. alt att båda är den först sagda. Citera
Laggeman Postat 14 februari 2013 Postat 14 februari 2013 Ställ frågan till skaparen av filmen, tror du får bäst svar där. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.