Gå till innehåll

Glasros eller inte?


klon

Rekommenderade inlägg

Tänkte fråga om någon kan se på denna urusla bild om detta kan vara glasros eller inte? Det är två grejer i mitten på bilden (bilden är dessutom på sniskan). Efter att ha läst allt möjligt om att det gäller att få bukt med glasrosor så tidigt som möjligt, så har jag blivit lite nojjig.post-7277-14468928351116_thumb.jpg Någon som kan svara en nybörjare som aldrig har sett en glasros på riktigt (jo, det har jag om detta är det :) )?

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Otroligt svårt att se om det är en glasros eller ej. Men jag ser två "tentakler" och dom tycker jag inte ser ut som glasros. Liknar mer som en rörmask fast ändå inte... Sök *glasros* på google och jämför bilder med det du tror är en glasros och om du fortfarande är osäker försök ta en bättre bild när det är lite ljusare så att det blir lite enklare att se.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Oj, google så klart :) . Jag sökte bara här på forumet efter glasros, å då hittar man inte lika mycket bilder. Ja, än så länge så ser jag inga "tentakler", å det finns ju på alla bilder. Ska fortsätta för säkerhets skull att hålla koll på och se vad som händer.

Jag vet, min mobil är inte den bästa att zooma och ta bilder med, men, men. Bra att ni ändå kan komma med tips. Jag skulle vilja säga att färgen på det efterfrågade är ganska genomskinlig med lite mjölktouch (spökvatten-färg skulle jag vilja säga, sådant som jag hör på jobbet på förskolan :) ).

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...