maxium Postat 8 september 2013 Dela Postat 8 september 2013 Kanon..Precis vad jag behövde.. Tack Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 7 november 2013 Författare Dela Postat 7 november 2013 Dagens leverans.. Nu ett antal veckor senare!Ser bra ut !Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Tribiani Postat 7 november 2013 Dela Postat 7 november 2013 Hoppas att det håller nu då . Har du någon bra inställning till en fin soluppgång/solnedgång i Jannes program? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 7 november 2013 Författare Dela Postat 7 november 2013 Hoppas att det håller nu då . Har du någon bra inställning till en fin soluppgång/solnedgång i Jannes program?Inga bra inställningar så sätt.. Blir ju inte helt som jag vill ha det då det blå blir....Håller gör det säkert!Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
ted64 Postat 23 december 2013 Dela Postat 23 december 2013 Ta o beställ ställbara till alla fyra när du ändå är igång.. När det nu händer.. Med vänlig hälsning, ManneNu e de på g julklappar från acrcSent from my iPhone using Tapatalk Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 23 december 2013 Författare Dela Postat 23 december 2013 Nu e de på g julklappar från acrcSent from my iPhone using TapatalkHärligt Tommy! Perfekt julpyssel!Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
cheva Postat 23 december 2013 Dela Postat 23 december 2013 har du tagit semester nu mellan dagarna god jul Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
ted64 Postat 18 januari 2014 Dela Postat 18 januari 2014 Äntligen alla 4 igång 😃Sent from my iPhone using Tapatalk Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 18 januari 2014 Författare Dela Postat 18 januari 2014 Gott om plats till mer korall Tommy!! Bara o fylla på nu då ju! Ljuset är ju uppe nu! Grattis!Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Lasse Postat 18 januari 2014 Dela Postat 18 januari 2014 Är du nöjd med ljuset?MVH Lasse Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
ted64 Postat 18 januari 2014 Dela Postat 18 januari 2014 Är du nöjd med ljuset?MVH LasseLjuset e kanon lite för lite blått men de ska jag fixa med 6 st såna här http://img.tapatalk.com/d/13/12/24/epumunag.jpg Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 18 januari 2014 Författare Dela Postat 18 januari 2014 Ljuset e kanon lite för lite blått men de ska jag fixa med 6 st såna här http://img.tapatalk.com/d/13/12/24/epumunag.jpgSer ju på påsen att det är ett toppen chip med den mixen!! Kommer o bli 'kanon'bra närväl du nu blir färdig.. Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
ted64 Postat 18 januari 2014 Dela Postat 18 januari 2014 Ser ju på påsen att det är ett toppen chip med den mixen!! Kommer o bli 'kanon'bra närväl du nu blir färdig.. Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalkhaha som dom säger Rom byggdes inte på en dag.... får passa på när tantan jobbar på helgen så slipper man höra tjatet om badrummet som jag oxå håller på med o bygger härhimma Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 18 januari 2014 Författare Dela Postat 18 januari 2014 haha som dom säger Rom byggdes inte på en dag.... får passa på när tantan jobbar på helgen så slipper man höra tjatet om badrummet som jag oxå håller på med o bygger härhimma Då är det bara till o jobba vidare , hela kvällen är ju kvar.. Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Lasse Postat 18 januari 2014 Dela Postat 18 januari 2014 Bra att fler börjar förstå vilken dynamit det 20 watts chippet är MVH Lasse Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.