Gå till innehåll

Blocket...haha


Jaysan

Rekommenderade inlägg

Måste bara dela med mig, var tvingad att lägga upp en annons på blocket

för att avveckla fiskar, LS och akvariumet det var sjukt många som var nybörjare som hörde av sig men denna var nog bäst

Hej!

Men saltvatten?

Jag undrar om den gula kirurgen och clownfisk kan leva i vanligt vatten

tillsammmans med andra fiskar som scalarer och praktbultiser? vanligt

drickvatten.

Oh vet inte ens vad man svarar...

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Blocket har sin charm :) å vilka fantasipriser en del har.

Såg en burk för några veckor sedan som va helt igenvuxen med alger å typ två fiskar

Dom skulle ha över 20000 :)

Mailade igår med en som ville ha 7000 för ett repigt akvarium. Vet inte riktigt ibland

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Särskillt inom saltvatten är folk helt clueless. Lade upp mitt gamla akvarium där och skrev att jag hade lite gamla saltprylar till salu. Fick ett etbjudande från en skåning som ville köra 30mil för att erbjuda mig nypris på grejerna.

Pekade vidare honom till lokal butik istället men det är skrämmande hur dålig koll vissa har på ekonomi

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Fin historia men tyvärr så har jag smyglyssnat i en butik i Stockholm som sålt fisk som kräver större kar till kunder med små kar.

Det finns ju inga dumma frågor för frågar man inte lär man sig inget.

Men i dag när jag va i en butik i Stockholm kom det in en kille och frågade om dom sålde levande koraller och jag tittade på en annan kund och smålog och tänkte att killen kan ju inte vara blind då han kom in själv och utan vit käpp.

Patrik

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...