alivedreamer Postat 24 mars 2013 Postat 24 mars 2013 Hej! Fram till nyligen hade jag mina 3x100w LED monterade på CPU-kylare och buntbandade på gardinstång. Inte särskillt snyggt tyvärr. Så förra veckan gjorde jag ett ryck och byggde om. Fick beröm av min fru!Kanske skulle skrapat glaset innan jag fotade, men men..Här ser ni processorkylaren under skärmen.Det jag använde var:Femledarkabel - ca 100kr CPU-kylare ca 30krIKEA 365+ LUNTA Taklampa, vit 399 kr - jag fyndade dem på fyndhörnan för 149kr/stMed facit i hand hade jag kanske valt en annan lampskärm för de här var väldigt tunga. Citera
Lasse Postat 24 mars 2013 Postat 24 mars 2013 Snyggt - börjar bli lite stil på DIY. Har tottat på IKEA också innan jag skaffa PVC rör - missat den lampan.MVH Lasse Citera
StoffeSwe Postat 24 mars 2013 Postat 24 mars 2013 Jag håller med din fru, bra jobbat! Ser mycket bra ut. Citera
Manks Postat 24 mars 2013 Postat 24 mars 2013 Imponerande. Det börjar bli klass när DIY har slutat fokusera på funktion och börjat gå över till form. Då har utvecklingen tagit jättekliv. Citera
Manks Postat 24 mars 2013 Postat 24 mars 2013 Kan någon tips Ikea om att börja sälja Ljuskanonen Nemo? Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.