Gå till innehåll

Nitrat test


Iceaxeon

Rekommenderade inlägg

Måste bara gnälla av mig lite. Skulle köpa nitrattest men det jag ville ha och alltid haft var slut (salifert) och fick istället tag på haqouss test. Asken ser väldigt fin, dyr ut och i den var det tre små flaskor, en liten burk med pulver i samt världens minsta sked. Denna redan lilla sked ska men bara ta halva med pulver (varför i :censur: inte bara göra en sked som ska fylla) hur man än blandar så kan man inte läsa av färgskalan (vilket ser ut som om bläckpatronerna tagit slut). Man får gissa helt enkelt och lita på känslan. Detta var det sämsta köp jag någonsin gjort (förutom digital box ifrån Canal Digital) Är det någon annan som köpt denna test? Usch och tvi tack för mig. -åska

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Men om vi backar lite, är detta något test som vissa tycker funka bra (med eller utan blått salt) eller är det bara jag som fått tag på ett fredag kl 15.58 exempel. Och det stora ? handlar om denna sked. Varför göra en microsked som man sen ska ta halva av? Känner bara att jag måste få veta innan jag slänger skiten. Haqouss nogranna no3 test, visst.......

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...