pegekin Postat 5 april 2013 Postat 5 april 2013 Vad har hänt me min Mandarin? E de vanlig fenröta eller ha den fått stryk av en mantis som jag vet att jag har,ca: 3cm lång bara,Vad tror ni? Citera
Emvees Postat 5 april 2013 Postat 5 april 2013 Min ser faktiskt lika ut såg jag idag. Kör ej ozon . Sent from my iPad using Tapatalk HD Citera
Guest Postat 5 april 2013 Postat 5 april 2013 Om nu har flera fiskar i karet så kan svaret finnas där. Då dessa fiskar inte är så snabba så blir dem lätt lite pickade. Brukar ge sig med tiden. Fenröta är jag osäker till inga klara symtom på det. Citera
pegekin Postat 6 april 2013 Författare Postat 6 april 2013 Om nu har flera fiskar i karet så kan svaret finnas där. Då dessa fiskar inte är så snabba så blir dem lätt lite pickade. Brukar ge sig med tiden. Fenröta är jag osäker till inga klara symtom på det.Har bara en wrasse och en salarias + mandarinen då.... Citera
MarinaS Postat 6 april 2013 Postat 6 april 2013 Vad har hänt med picasson, har han flyttat över till det större eller hänt något? Citera
pegekin Postat 6 april 2013 Författare Postat 6 april 2013 Vad har hänt med picasson, har han flyttat över till det större eller hänt något?Ingen fara. Mandarinen är i ett 105 l akvarium,Picasso är nog kvar i mitt andra ännu.. Citera
MarinaS Postat 6 april 2013 Postat 6 april 2013 Jaha okej skönt! Blev ju lite orolig att något hänt med min före detta älskling hehe Citera
pegekin Postat 6 april 2013 Författare Postat 6 april 2013 Vad har hänt med picasson, har han flyttat över till det större eller hänt något?Ingen fara. Mandarinen är i ett 105 l akvarium,Picasso är nog kvar i mitt andra ännu..Här e han. Citera
MarinaS Postat 6 april 2013 Postat 6 april 2013 Åh så fin han är och så roligt att så se honom på bild! Så kul att han hamnat i ett bra nytt hem trots att jag saknar honom lite =) Citera
MNilsson Postat 6 april 2013 Postat 6 april 2013 Har du fler bilder? på första bilden ser det ut som det sitter en Isopod mellan bukfenorna. Citera
pegekin Postat 7 april 2013 Författare Postat 7 april 2013 Har du fler bilder? på första bilden ser det ut som det sitter en Isopod mellan bukfenorna.Nej de är ingen isopod,det är det lilla som finns kvar av fenan. Här är en bild till.. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.