impajimpa Postat 21 juli 2013 Författare Dela Postat 21 juli 2013 Trevligt jimpa! Kul att allt verkar gå åt rätt håll!Med vänlig hälsning, ManneTackar, ja det är ju inte fel när det går framåt Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
impajimpa Postat 21 juli 2013 Författare Dela Postat 21 juli 2013 Dom kommer från fishstreet Vart har du införskaffat balling facken? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Atlas Postat 5 augusti 2013 Dela Postat 5 augusti 2013 Ja balling är väl något man får kika på framöver.. Snygg rampen blev..Hoppas allt går bra hos dej och att sommaren varit god . Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
impajimpa Postat 5 augusti 2013 Författare Dela Postat 5 augusti 2013 Tack, väntar på 2 nya drivers till 100w chippen som för tillfället ligger uppe i tullen i Stockholm Sen ska det lekas vidare med rampen så även MH blir utbytt.Annars har det mesta rullat på här även om det har varit mest strandväder den senaste tiden och familjen inte direkt uppskattar tiden vid akvariumet (tur det finns nätter då man kan pilla med det)Hur har det gått själv efter allt som hände?Ja balling är väl något man får kika på framöver.. Snygg rampen blev..Hoppas allt går bra hos dej och att sommaren varit god . Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Atlas Postat 5 augusti 2013 Dela Postat 5 augusti 2013 Det har gått bra. Karet har funkat kanon då det har stått utan tillsyn i 3 veckor med foderapparat. Fått någon form av alg då det förmodligen kommit förmycket mat.Så nu blir det ett ryck på karet med mer fraggar och inköp Även lite planer som jag har som ska börja sättas i verket. 3 st 220L i ställning som ska byggas om till salt för fragg och kanske även odla något.. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
impajimpa Postat 6 augusti 2013 Författare Dela Postat 6 augusti 2013 Inte dåligt om det stått utan tillsyn i 3v utan några förluster Stora planer hör jag önskar dygnet hade 48tim så man hunnit med allt Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
SaltDummie Postat 6 augusti 2013 Dela Postat 6 augusti 2013 Så trevligt allt ser ut Jimpa! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
impajimpa Postat 6 augusti 2013 Författare Dela Postat 6 augusti 2013 Så trevligt allt ser ut Jimpa!Tackar! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
impajimpa Postat 6 augusti 2013 Författare Dela Postat 6 augusti 2013 Så nu har leksakerna kommit så nu ska jag bara försöka hitta tid till att leka Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 6 augusti 2013 Dela Postat 6 augusti 2013 Aaa.. Sånt godis.. Körde hela min stora ramp på ett par sådan stora samt 4 små.. Nu har du en trevlig stund framför dig!Med vänlig hälsning, Manne Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
cheva Postat 6 augusti 2013 Dela Postat 6 augusti 2013 ser man på lita godis Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
impajimpa Postat 8 augusti 2013 Författare Dela Postat 8 augusti 2013 Dåligt väder så jag passar på att leka lite med mina leksaker då barnen leker med sina leksaker Rensat ut MH delarna och påbörjat installationen av chippen Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
POPOV Postat 8 augusti 2013 Dela Postat 8 augusti 2013 Med den mängden belysning kan du lysa upp hela byn.Gillar lösningen! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
impajimpa Postat 8 augusti 2013 Författare Dela Postat 8 augusti 2013 Med den mängden belysning kan du lysa upp hela byn.Gillar lösningen!Elbolaget blir väl glada för det blir julfest i år igen för dom Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 8 augusti 2013 Dela Postat 8 augusti 2013 Ser jäkligt bra ut!Med vänlig hälsning, Manne Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
impajimpa Postat 8 augusti 2013 Författare Dela Postat 8 augusti 2013 Ser jäkligt bra ut!Med vänlig hälsning, ManneTackar Hoppas bara det fungerar som det tänkt och inte blir för varm.men det lär jag märka lite senare Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Tribiani Postat 8 augusti 2013 Dela Postat 8 augusti 2013 Det ser riktigt bra ut! Vilket roligt projekt du har där . Det går kanske att få in någon extra fläkt om det skulle behövas? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 8 augusti 2013 Dela Postat 8 augusti 2013 Koppla till en dammsugare så har du löst det , belysning är ju tyst iaf... Mvh Manne Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
impajimpa Postat 8 augusti 2013 Författare Dela Postat 8 augusti 2013 Det ser riktigt bra ut! Vilket roligt projekt du har där . Det går kanske att få in någon extra fläkt om det skulle behövas?Ja en extra fläkt skall kunna få plats utan några problem då jag valde att sätta drivarna i egen låda Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
impajimpa Postat 8 augusti 2013 Författare Dela Postat 8 augusti 2013 Koppla till en dammsugare så har du löst det , belysning är ju tyst iaf... Mvh ManneInte bara tyst utan även ren Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
cheva Postat 8 augusti 2013 Dela Postat 8 augusti 2013 det ser bra ut Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
impajimpa Postat 8 augusti 2013 Författare Dela Postat 8 augusti 2013 det ser bra ut Tackar..... Och tack än en gång för lånet. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 8 augusti 2013 Dela Postat 8 augusti 2013 När får vi se ljuset över karet ??. Är ju hemsk spännande.Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPad 2 using Tapatalk Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
impajimpa Postat 8 augusti 2013 Författare Dela Postat 8 augusti 2013 Jag är inte klar med "stänkskydds" glaset så tidigast imorgon Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 8 augusti 2013 Dela Postat 8 augusti 2013 Jag är inte klar med "stänkskydds" glaset så tidigast imorgon Det kan jag leva med.. Är ju tillbaka i ekorrehjulet nu igen med jobb o allt Mvh Manne Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.