Wigge Postat 27 augusti 2013 Dela Postat 27 augusti 2013 Snygg filur det där! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Atlas Postat 27 augusti 2013 Dela Postat 27 augusti 2013 Inte illa pinkad den.. Nice. Hoppas den tar sej bra Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
impajimpa Postat 27 augusti 2013 Författare Dela Postat 27 augusti 2013 Ja det var min tanke och sen får vi se om chefen här hemma är inne på samma bana Ska du dit?Trevligt!! Det är en mycket vacker kirurg! Ska du till Lomma på lördag?//Micke Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
impajimpa Postat 27 augusti 2013 Författare Dela Postat 27 augusti 2013 Snygg filur det där!Tack! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
SaltDummie Postat 27 augusti 2013 Dela Postat 27 augusti 2013 Ja det var min tanke och sen får vi se om chefen här hemma är inne på samma bana Ska du dit?Tanken är den ja! Och har redan fått godkänt av regeringen Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
impajimpa Postat 27 augusti 2013 Författare Dela Postat 27 augusti 2013 Inte illa pinkad den.. Nice. Hoppas den tar sej braTack! Ja den är redan litta tjock o go men litta mer kan den alltid bli Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
impajimpa Postat 27 augusti 2013 Författare Dela Postat 27 augusti 2013 Tanken är den ja! Och har redan fått godkänt av regeringen Ja men du vet regeringen kan alltid göra en U-sväng och skylla på något annat så jag vågar inte ta ut något i förskott även om regeringen här hemma har nickat Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Wigge Postat 27 augusti 2013 Dela Postat 27 augusti 2013 Ja men du vet regeringen kan alltid göra en U-sväng och skylla på något annat så jag vågar inte ta ut något i förskott även om regeringen här hemma har nickatojoj vad jag känner igen det:D! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
SaltDummie Postat 27 augusti 2013 Dela Postat 27 augusti 2013 Mutor Jimpa, Mutor!! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
impajimpa Postat 27 augusti 2013 Författare Dela Postat 27 augusti 2013 Haha ja det krävs en toffel för att känna igen en annan toffel hahaha ojoj vad jag känner igen det:D! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
impajimpa Postat 27 augusti 2013 Författare Dela Postat 27 augusti 2013 Ja det är inte själva karet och innehållet som är dyrt i denna hobby...... det är alla mutor hahaMutor Jimpa, Mutor!! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
SaltDummie Postat 27 augusti 2013 Dela Postat 27 augusti 2013 Helt rätt!! Inte konstigt att man e utfattig!! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
impajimpa Postat 27 augusti 2013 Författare Dela Postat 27 augusti 2013 -Älskling .... jag vill köpa en ny fisk-Ja då ska vi först boka resan till ThailandHelt rätt!! Inte konstigt att man e utfattig!! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Wigge Postat 27 augusti 2013 Dela Postat 27 augusti 2013 Haha ja det krävs en toffel för att känna igen en annan toffel hahaha Ja jag antar att det är så men att vara en toffel verkar fungera bra Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
impajimpa Postat 27 augusti 2013 Författare Dela Postat 27 augusti 2013 Haha Ja det är ju inte fel... jag får göra precis som jag vill sålänge det ingår i hennes planer hahaJa jag antar att det är så men att vara en toffel verkar fungera bra Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Wigge Postat 27 augusti 2013 Dela Postat 27 augusti 2013 -Älskling .... jag vill köpa en ny fisk-Ja då ska vi först boka resan till Thailand'Jag lindade in en muta riktigt bra här om dagen när fugan vara mindre glad när det skulle köpas nytt kar och hela köret.... Jag sa att vi kunde åka till köpenhamn så hon kunde shoppa och jag bjöd på middag osv, och det gick ju hem utan problem.... men jag har en lite plan på vart jag ska när det bär iväg dit;) hehe Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
impajimpa Postat 27 augusti 2013 Författare Dela Postat 27 augusti 2013 Bra jobbat haha'Jag lindade in en muta riktigt bra här om dagen när fugan vara mindre glad när det skulle köpas nytt kar och hela köret.... Jag sa att vi kunde åka till köpenhamn så hon kunde shoppa och jag bjöd på middag osv, och det gick ju hem utan problem.... men jag har en lite plan på vart jag ska när det bär iväg dit;) hehe Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
LN21 Postat 27 augusti 2013 Dela Postat 27 augusti 2013 Ja det är inte själva karet och innehållet som är dyrt i denna hobby...... det är alla mutor hahaJepp kvällen sanning. Om ni bara visste vad mitt kar egentligen kostat :) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Atlas Postat 27 augusti 2013 Dela Postat 27 augusti 2013 Haha sicka lirare Mutar min tjej frisk när jag ska köpa nått också hahaha Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
impajimpa Postat 27 augusti 2013 Författare Dela Postat 27 augusti 2013 Med tanke på hur mycket du har i ditt kar så blir jag mörkrädd när du säger så Jepp kvällen sanning. Om ni bara visste vad mitt kar egentligen kostat :) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
impajimpa Postat 27 augusti 2013 Författare Dela Postat 27 augusti 2013 Måste vara en stooooor muta på gång nu när du har en underbar fisk på ingång Haha sicka lirare Mutar min tjej frisk när jag ska köpa nått också hahaha Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Wigge Postat 27 augusti 2013 Dela Postat 27 augusti 2013 Bra jobbat hahaJag kanon nöjd! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 27 augusti 2013 Dela Postat 27 augusti 2013 Vilka Tofflor här är!!! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
impajimpa Postat 27 augusti 2013 Författare Dela Postat 27 augusti 2013 Hahahahaha Vilka Tofflor här är!!! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Atlas Postat 27 augusti 2013 Dela Postat 27 augusti 2013 Haha. Ja det värsta är att jag ska köpa en ny Traxxas revo metanolbil på torsdag. Det kostade mej en Ipad till henne Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.