Gå till innehåll

Rekommenderade inlägg

• Svar 322
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

Postat

Ja det var min tanke och sen får vi se om chefen här hemma är inne på samma bana :)

Ska du dit?

Trevligt!! Det är en mycket vacker kirurg! Ska du till Lomma på lördag?

//Micke

Postat
Tanken är den ja! Och har redan fått godkänt av regeringen ;)

Ja men du vet regeringen kan alltid göra en U-sväng och skylla på något annat så jag vågar inte ta ut något i förskott även om regeringen här hemma har nickat

Postat
Ja men du vet regeringen kan alltid göra en U-sväng och skylla på något annat så jag vågar inte ta ut något i förskott även om regeringen här hemma har nickat

ojoj vad jag känner igen det:D!

Postat

Haha Ja det är ju inte fel... jag får göra precis som jag vill sålänge det ingår i hennes planer haha

Ja jag antar att det är så ;) men att vara en toffel verkar fungera bra :)
Postat
-Älskling .... jag vill köpa en ny fisk

-Ja då ska vi först boka resan till Thailand

'

Jag lindade in en muta riktigt bra här om dagen när fugan vara mindre glad när det skulle köpas nytt kar och hela köret.... Jag sa att vi kunde åka till köpenhamn så hon kunde shoppa och jag bjöd på middag osv, och det gick ju hem utan problem.... men jag har en lite plan på vart jag ska när det bär iväg dit;) hehe

Postat

Bra jobbat Banana man haha

'

Jag lindade in en muta riktigt bra här om dagen när fugan vara mindre glad när det skulle köpas nytt kar och hela köret.... Jag sa att vi kunde åka till köpenhamn så hon kunde shoppa och jag bjöd på middag osv, och det gick ju hem utan problem.... men jag har en lite plan på vart jag ska när det bär iväg dit;) hehe

Postat
Ja det är inte själva karet och innehållet som är dyrt i denna hobby...... det är alla mutor haha

Jepp kvällen sanning. Om ni bara visste vad mitt kar egentligen kostat :):):)

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Skapa Ny...