Gå till innehåll

Rekommenderade inlägg

• Svar 362
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

Postat

Fick precis reda på att en fisk jag jagat ett tag har min handlare fått tag i.. Levereras på torsdag.. Tjohoo va kul...

Det är en Acanthurus achilles som kommer :smiley17:

Postat
Fick precis reda på att en fisk jag jagat ett tag har min handlare fått tag i.. Levereras på torsdag.. Tjohoo va kul...

Det är en Acanthurus achilles som kommer :smiley17:

Riktigt trevligt :) hoppas allt går bra när den får sitt nya hem

Postat

Ja får hoppas den finner sej bra..

Belysningen är jag jätte nöjd med. Den både räcker och blir över. Kör dom rätt snällt då korallerna började vitna i början. Brännde nog dom.

Ska sätta mej in mer i att göra egna lys scheman framöver.. Men är helt klart värt pengarna i mina ögon iaf :)

Postat

Japp. Haha, han skulle ringa dej om att dom kommer på torsdag. Kan ju träffas där o snacka lite skit innan om du vill.

Han sa att jag skulle vara där vid kl 12..

Postat

Robin. Jag kommer att ta min direkt i påsen för att minska stress för den.Sa till anders att inte koppa in min.

Manne. Det går säkert fler tåg. Skitglad över att Anders fick tag på den. Har väntat i ca3 mån ..Verkar vara svår att få tag på..

Men nu blev jag orolig för att min mini haddoni ska döda den..Hmm

Postat

Så då har man fått hem lite nytt idag.. Achillesen är jag jättenöjd med. Tjock o fin och väldigt pigg..Köpte även en röd BTA..

Råkade bli en monstertruck också hehe

post-7265-14468930577073_thumb.jpg

post-7265-14468930576454_thumb.jpg

post-7265-14468930576656_thumb.jpg

post-7265-14468930576855_thumb.jpg

Postat

Tackar. Ja en del har han fått in. Har dålig koll på korallerna då jag inte kollade allt. Ville ha hem firren så snabbt som möjligt..

Den har redan börjat äta pellets från fodermaskinen. Blev nog triggad av dom andra matvraken. post-7265-14468930577278_thumb.jpgGår även runt o pickar på stenarna. Dom andra kirurgerna har varit framme o hälsat men inga bråk än så länge..

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Skapa Ny...