Gå till innehåll

Atlas 720L med 130L sump


Atlas

Rekommenderade inlägg

  • Svar 362
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

Det är nog bara jag som inte tycker den där fisken är något speciellt. Svart liksom.. ;)

Men den såg ut att må bra och vad jag förstår så var det ett bra pris på den också, iaf om man ska gå efter vad andra fått ge från andra ställen.

Det är ju det som är så snyggt tycker jag ;) Svart och så kommer dom oranga partierna.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Har ägnat förmiddagen åt att gräva fram min BTA eftersom den kröp in i revet o inte ville komma ut.

Hade riktat 2 streamers mot den men det sket den i.. Ville inte riskera att även denna BTA försvinner upp i rök utan spår..

Men nu verkar den trivas där den är..post-7265-14468930627427_thumb.jpg

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Haha jo ja vet... Missförstod nog mej lite.. Menar att jag riktade streamers mot den när den va inne i revet för att den skulle gå ut..

Men nu har den en lugn och fin plats och även matat den med lite räka så att den känner sej välkommen Hehe

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Trevligt :) Känns som man snart måste ta sig tid för en tripp till Sölvesborg för att kolla in ditt kar ;)

Så då blev det lite nytt idag också. En rostarus och en liten fragg..

Achillesen var genast framme och hälsade välkommen..Hoppas jag iaf.

.[ATTACH=CONFIG]101821[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]101822[/ATTACH]

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

om du undrar varför jag inte ringer dig så har jag suttit sönder min telefon så jag har en gammal lur utan min telbok

Hehe så det kan gå.. Jag åker o jobbar imorgon igen o har frivecka från och med nästa onsdag tyvärr.. Annars hade du varit välkommen..

Åker imorgon förmiddag.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...