Arclight Postat 5 maj 2013 Postat 5 maj 2013 tycker mina clowner beter sig lite konstigt på natten, när lyset släcks och det är "sovdax" så ist för att leta upp ett ställe där det är lugnt så lägger dom sig på sidan vid vattenytan där det är ganska strömt, är det ett normalt beteende hos dessa fiskar?Dom verkar fö helt normala annars Citera
Wigge Postat 5 maj 2013 Postat 5 maj 2013 nja det låter ganska normalt, innan min clowner hade någon korall att hosta så sov de i en ström hörna och simmade längs med glaset med huvudet ner mot botten=) Citera
harrgustav98 Postat 5 maj 2013 Postat 5 maj 2013 Mina gjorde också så men det är väl det säkraste stället som de trodde att de hittade så det är nog normalt. Citera
Fishtank Postat 5 juli 2013 Postat 5 juli 2013 Det är samma med mina clownfiskar. De samlas uppe i högra hörnet på vattenytan, alldeles vid utblåset från ytterfiltret när det är sovdags. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.