Yodelking Postat 7 maj 2013 Postat 7 maj 2013 Jahapp... då var jag sen som vanligt då... Det är nu hög tid att skicka in bilder till den tredje deltävlingen av 'Månadens bild'.För maj månad så har vi valt 'Tema ryggradslösa djur'Bild kan skickas in t.o.m. den 20 maj. (Utökat datum p.g.a sen start...)Mer information om tävlingsreglerna och hur du skickar in bilden finns att läsa under följande länk: Månadens bildDet går bra att skicka in bidrag till: fototavling@saltvattensguiden.seOBS: För 'Månadens foto' gäller bildstorlek upp till 1280x1024 och filstorlek är upp till 500kB.Lycka till! Citera
Yodelking Postat 13 maj 2013 Författare Postat 13 maj 2013 Vi behöver bilder till tävlingen... Annars blir det ingen omröstning... Citera
jimmy Postat 14 maj 2013 Postat 14 maj 2013 Ladda batterierna i kameran nu då så kommer ett bidrag till helgen Citera
Yodelking Postat 18 maj 2013 Författare Postat 18 maj 2013 2 dagar kvar och endast 1 bidrag har kommit in... Citera
Manks Postat 18 maj 2013 Postat 18 maj 2013 Med så många underbara bilder man ser i folks trådar är det en skam att bara ett bidrag kommit in. Själv har jag varit upptagen och inte haft tid, men jag liksom övriga här får dra vårt strå till stacken. 2 dagar kvar! Oceaner av tid. Citera
impajimpa Postat 18 maj 2013 Postat 18 maj 2013 Med tanke på hur kass jag e med kameran så får jag vänta tills det är dags för Månadens sämsta bild Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.