Gå till innehåll

Sjöborre VS Back to Nature bakgrund


Purre

Rekommenderade inlägg

Hej

Jag funderar på att skaffa mej några Sjöborrar. Men jag har Back to Nature bakgrund i akvariet och är lite orolig att borrarna ska äta hål i bakgrunden. De kan ju gå fram som skördetröskor. Är det någon som har erfarenhet av detta? Törs man släppa i Sjöborrar då man har BTN-bakgrund?

mvh

Purre

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Resultat från senaste match hemma Sjöborrar + mer än 50 eremiter VS Back to Nature => 10 - 0

Min BTN liknar ingen annan men jag har haft mer än 10 borrar (av olika typer) plus många, många eremiter (minst 6 arter), många snäckor (minst 5 arter) och lite annat smått och gott. Det är hål i modulerna, det är ytskikt borta och det ser i allmänhet ut som Somme efter 1:a världskriget. Nu börjar det dock bli mycket vit-violetta kalkalger över det mesta och det råder få organismer på.

Men borrar är så jäkla kul så de får äta upp min bakgrund, möblera om i mitt akvarium, sticka och förgifta mig och lite till innan de åker ut :)

MVH Lasse

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...