Niccita Postat 17 maj 2013 Postat 17 maj 2013 Botten som min korall är fäst på växer detta på. Det är hårt, men ser ut att kunna bli större ibland. Har växt rätt snabbt. Från början syntes ingenting men nu är det på flera ställen. Har kollat runt på reeflex, men då jag inte har en aning om vad det kan vara går det inte så bra. Jag ber om ursäkt för de dåliga bilderna, har bara telefonen tillgänglig. Citera
wrang Postat 17 maj 2013 Postat 17 maj 2013 Ser ut att vara ett svampdjur/Filtrerare. Inget att oroa sig för. Sånt växer upp hela tiden på mörkare ställen Citera
Niccita Postat 17 maj 2013 Författare Postat 17 maj 2013 Kan det vara någon form av mussla? Petade på den när den var upp-puffad och den smällde igen fort som attan. Citera
wrang Postat 18 maj 2013 Postat 18 maj 2013 Sitter det flera på samma korall?1:a bilden ser mer ut som du säger en musseldjur finns en massa olika./Christian"Skrivet från en mobilenhet med tapatalk" Citera
Niccita Postat 18 maj 2013 Författare Postat 18 maj 2013 Ja, det är 5st som är omkring 1cm och ett gäng små på uppväxt. Citera
Hermanbrute Postat 18 maj 2013 Postat 18 maj 2013 Har ockss ett gäng såna där som sitter på snigelskal etc. har kommit fram till att mina är musslor men har inte hittat vilken art det är. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.