Postat 17 maj 201312 år Botten som min korall är fäst på växer detta på. Det är hårt, men ser ut att kunna bli större ibland. Har växt rätt snabbt. Från början syntes ingenting men nu är det på flera ställen. Har kollat runt på reeflex, men då jag inte har en aning om vad det kan vara går det inte så bra. Jag ber om ursäkt för de dåliga bilderna, har bara telefonen tillgänglig.
Postat 17 maj 201312 år Ser ut att vara ett svampdjur/Filtrerare. Inget att oroa sig för. Sånt växer upp hela tiden på mörkare ställen
Postat 17 maj 201312 år Författare Kan det vara någon form av mussla? Petade på den när den var upp-puffad och den smällde igen fort som attan.
Postat 18 maj 201312 år Sitter det flera på samma korall?1:a bilden ser mer ut som du säger en musseldjur finns en massa olika./Christian"Skrivet från en mobilenhet med tapatalk"
Postat 18 maj 201312 år Har ockss ett gäng såna där som sitter på snigelskal etc. har kommit fram till att mina är musslor men har inte hittat vilken art det är.
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.