Gå till innehåll

Rekommenderade inlägg

Postat

Jag har precis köpt en Mazarra 2 *60W.

Lyckats få igång belysningen efter program 1 som jag själv har ställt in.

Men saknar en bra instruktionsbok, den jag fick med är på Engelska och väldigt kort/enkel (tycker det saknas info)

Är det någon som kan ha lite tid över att förklara per telefon hur den funkar eller här i tråden.

Fråga 1: Fjärrstyrning, hur funkar det? fjärrkontrollen funkar bara när den är ansluten till ledarna.

Fråga 2: kan man koppla fjärrkontrollen till en dator via kabel/wifi och justera inställningarna på det sättet? (saknar kabel och program isåfall) Ser att det sitter en liten kontakt på ena kortsidan under lock på fjärrkontrollen.

Fråga 3: Grupperna 1-4 på varje panel, vilka ledar är kopplade till vilken grupp.

Börjar med dessa frågor, mycket tacksam för svar!

//Johan Tel 0761025114

Postat

Tack för svaren!

Ska kolla manualen som jag fick länkad i tråden. Synd att fjärren måste sitta inkopplad när man ska programmera denna.

1. Stämmer, ingen fjärr i den bemärkelsen.

2. Tror jag inte

3. Märker du om du dimrar dem manuellt.

Postat

fjärren måste alltid vara inkopplad på mazzara p serien.

det e den som styr allt du kan inte bara programmera o sen koppla bort den. fast den kör allt trådlöst och det ska finnas någon lös nät del till den så den inte behöver vara vid akvariet

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Skapa Ny...