Postat 9 september 201311 år Författare väldigt snyggt häftigt med sjöhästarTack! ja det är väldigt spännande och intressanta djur
Postat 18 september 201311 år Götta att du är igång! Äntligen ska bli kul att se hur allt fungerar.Snyggt jobb med bänk akvarium :-)
Postat 18 september 201311 år Författare Tack Kenneth, japp nu är även belysningen uppe du får komma förbi och kika någon dag så ska du få se på ljus
Postat 28 oktober 201311 år Författare Jodå! Det går lite djur i burken sedan några veckor. 2 st hippocampus comes, 2st bangaiier, en pipefish samt städpatrull. Så nu börjar det hända lite i burken, bilduppdatering kommer inom kort bara det försvunnit lite mer alger
Postat 28 oktober 201311 år Författare Japp det är det, väldigt små och söta men dom har bytt färg till gula i butik var dom mer brun/ vitrandiga.
Postat 28 oktober 201311 år Dom var skitsnygga. Jag skulle tipsa om dom men glömde bort . Men kul att du fick tag i dom ändå och hade karet så pass klart. Dom har kvar där och den har också blivit mer åt gul-bruna hållet vilket gjorde dom snyggare.
Postat 28 oktober 201311 år Författare Japp dom blev ju absolut finare som gula, hade bara önskat att dom vore lite större vid inköps tillfället men får hoppas dom växer på bra
Postat 30 november 201311 år Författare Hänt rätt mycket i burken sedan förra uppdateringen, ska fixa fram lite bilder bara vi får komma hem med den senaste fraggen.
Postat 8 december 201311 år Författare Här kommer lite bilder på hur akvariet ser ut i dagsläget, svårt att få fram färgerna ordentligt utan en vettig kamera men det får ni leva med.Just nu har jag lite problem med dålig färg på mina montiporor, har fått börja tillsätta lite nitrat och hoppas att jag snart får lite bättre färg på dem igen.
Postat 8 december 201311 år Författare Härligt nu börjar de se riktigt nice ut. Fin ramp du har fått till med.tackar, riktigt nöjd med rampen faktiskt och då kör jag bara på ca 40% och har riktigt fin tillväxt
Postat 8 december 201311 år Ser riktigt bra ut! Tycker bilderna är kanon. Härlig variation av korallerna i karet.Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.