Gå till innehåll

Mitt sjöhäststall 650 liter


Edward

Rekommenderade inlägg

  • Svar 169
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

Ser väldigt bra ut. Vet inte om jag missat så frågar vad är det för art du funderat på ? Jag har nämligen en dröse Hippocampus zosterae hur trevliga som helst dock har jag dom ej hemma just nu pga platsbrist.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Ser väldigt bra ut. Vet inte om jag missat så frågar vad är det för art du funderat på ? Jag har nämligen en dröse Hippocampus zosterae hur trevliga som helst dock har jag dom ej hemma just nu pga platsbrist.

hmm, för min del är det nog mest Reidi och Kuda samt andra större arter som är av intresse tyvärr.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Fasen vad roligt. Sjöhästar är ju topp of the line tycker jag iaf. Dom har något som tilltalar mig. Har du någon som kan ta hem hästar? Min lokala handlare tar inte in hästar längre vilket är surt. När jag har preparerat frugan tillräckligt så ska jag ha hem mina + köpa andra hästar är planen. Hoppas hon ej läser min plan nu :P

Sorry för lite kapning

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Ser väldigt bra ut. Vet inte om jag missat så frågar vad är det för art du funderat på ? Jag har nämligen en dröse Hippocampus zosterae hur trevliga som helst dock har jag dom ej hemma just nu pga platsbrist.

Ursäkta att jag knycker tråden Edward, men, Picko1, varför i hela världen har du inte nån tråd om dina H. Zoastre (eller har jag missat den helt)? Hade varit kul att läsa. /Samuel

Sent from my iPhone using Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 veckor senare...
  • 2 veckor senare...
Snyggt Jesper. Kul att du är igång nu. Riktigt intressant kar det här och måste nog ses i verkligheten när det kommit igång ordentligt :).

/Andreas

Tackar, japp det känns skönt att vara på banan igen, du är välkommen när du har vägarna förbi :)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...