Gå till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Saltvattensguiden

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Postat

Jag undrar hur nära vattenytan jag kan ha 2x150w Mh lampor, samt hur högt upp de bör hänga. Jag har lite strul med akvariet just nu och ska strax flytta, men 2 av mina lysrör la av och jag vill inte köpa nya för att ha i två veckor, och jag vill inte borra i taket för att hänga upp min nya ramp av samma anledning...

Postat

30-40 hade jag kört. Så högt det går utan att det blir en vardagsrumsbelysning. De spottar ur sig mycket värme under ett visst avstånd.

Postat
  • Författare

Ser ut som jag bränt min sarcophyton. Satt lite nära ytan kanske, och idag kommer inga polyper ut. Jag vet inte hur härdig den är, om den repar sig, eller om det tog kål på den.

Mina xenia som satt nära ytan på ett par stenar såg väldigt skrumpna ut, men de set bättre ut idag...

Postat

Ajdå, trist. Men sarcophytonen tycker jag verkar rätt tålig. Den repar sig förhoppningsvis.

Postat
  • Författare

Jo, jag hoppas på det, jag pillar inte på den mer på ett tag. Hoppas få rätt på allt annat också, så mår den nog bättre då med...

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.