smedberg Postat 23 juli 2013 Postat 23 juli 2013 Jag kommer att vara i Stockholm till veckan (v31) och skulle gärna se olika akvariesetups och om möjligt samla på mig fraggar. Finns det några "saltvattensambassadörer" som man kan hälsa på? Hör gärna av er om ni vill sälja fraggar eller kanske skänka några till salt-aid Sundsvall. Kollar självklart in de salta affärerna också.Kommer att ha ett temporärt akvarium med mig under veckan att förvara i, släkten kommer titta lite konstigt.Man får anstränga sig lite extra när man bor där man bor, hehe.. PS. Går bra med otrevliga Stockholmare också Citera
kobbens Postat 23 juli 2013 Postat 23 juli 2013 PS. Går bra med otrevliga Stockholmare också De håller inte på med salt! Citera
smedberg Postat 24 juli 2013 Författare Postat 24 juli 2013 De håller inte på med salt! Så är det nog Citera
hansson_1985 Postat 24 juli 2013 Postat 24 juli 2013 Har du vägarna förbi Enköping så är du välkommen hem till mig. Alltid kul med besökare. Fraggar på acro går alltid att fixa! Citera
smedberg Postat 24 juli 2013 Författare Postat 24 juli 2013 Enköping, det är väl inte så långt? Kommer att hålla till i Väsbytrakten. Citera
alexochingencarina Postat 24 juli 2013 Postat 24 juli 2013 Du givetvis välkomen till solna! Har inte så mycket att visa mer än ett RSM. Har lite fraggar, confusa och röd flak montipora. Citera
smedberg Postat 25 juli 2013 Författare Postat 25 juli 2013 Kul att en del har hört av sig, får se hur mycket tid man kan stjäla av familjens semester Finns det någon som kan fragga en caulastrea curvata? Citera
Hermanbrute Postat 25 juli 2013 Postat 25 juli 2013 Har en jätte fin curvata här i småland på ca 20 polyper men då får du köra långt Citera
smedberg Postat 28 juli 2013 Författare Postat 28 juli 2013 Småland är ju lite långt Ingen i Stockholmstrakten med curvata eller annat skoj. Ricordea eller roliga knappar? Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.