Gå till innehåll

Så här löse jag mitt värme problem

Rekommenderade inlägg

Postat

Det fick bli en AC tempen i karet är nu 26 förut nästan 30:) och det är svalt och skönt inne :) den är tyst och bra. Men bara för man kopplade in den så står det som spö o backen kommer väl göra det alla sommardagar framöver så skyll på mig :)

post-7043-1446893029406_thumb.jpg

Postat

Här nere saknar man regnet lite grand, så ifall det kommer en droppe eller två norrifrån så kanske man ska tacka dig då. ;)

En AC är att föredra på många sätt, förutom att karet blir svalare så blir även inneklimatet skönare sommartid. Ett bra köp!

Postat

Jag hade tidigare runt 30C i karet, men jag monterade markiser på huset & bytte till LED-belysning (120W) istället för T5:or (90W).

Har idag 25-26C som varmast. Fick däremot installera en osmolator då jag kör utan lock på karet nu.

Postat

osmolator är nästan ett måste mitt kar dunstar nog säkert 4l/dag. Jag hoppas jag lyckas få ner några droppar till dig lagge :) Tror jag misslyckades det är bara mulet nu:P

Jag är hel nöjd med AC hur gött som helst är även avfucktare i den hur skönt som helst.

Postat

Dom ligger från ca 1000 och uppåt finns på tex jula elgiganten mm mm den som vi har ligger på runt 3000 värt var krona

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Skapa Ny...