Gå till innehåll

Art?


Genne

Rekommenderade inlägg

Ser ut som samma art som ställde till det på universeum bla, palythoa/protopalythoa.

Förgiftingssymtomen (metallsmak, huvudvärk, dåsighet) brukar komma 4-8 timmar efter man blivit utsatt och går generellt över inom 24 timmar, enligt vad jag läst och fått erfara själv.

Har du petat dig i ögonen eller haft sår på händer och dylikt så kan det leda till ganska svåra infektioner, då kan det vara en bra ide att uppsöka läkare.

Giftinformationen borde ha en del information om detta sedan incidenten på universeum för några år sedan.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Lägger in texten från min tråd här med så alla vet att jag lever. Är hemkommen efter en natt på sjukhuset och dess för innan en natt i he**** (Min kropp hade inte klarat mycket mer). Håller nu på att sätta ihop en skrivelse och en riktigt allvarlig varning till er alla över vad som hände mig och min fru som var i ett annat rum (var nu inte rädda för era kar men sköt dom med stor respekt, mitt får stå kvar), kommer att publicera den här på SG och flera andra ställen när den är klar (I kväll eller i morgon) Jag är inte helt återställd men mår bättre. Ett stort tack för allt stöd jag har fått här och via pm. MVH/Glenn

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...