acuario Postat 6 augusti 2005 Postat 6 augusti 2005 Vet någon var man kan köpa en nippel eller vad det heter där man kan koppla en 12mm slang i ena änden och en 6mm slang i andra som man trycker i , När man behöver ta bort den så trycker man in en ring och drar ur slangen. på osmosen sitter en liknande fast den är gängad i ena änden. Jag hoppas att ni fattar vad jag menar men skickar med en skiss för säkerhets skull. Citera
jorgas Postat 6 augusti 2005 Postat 6 augusti 2005 Jag är ute efter nåt liknande. Jag var inne på Akvarielagunen i veckan och frågade och de hade någon övergång. De visade mig något som liknar det du du letar efter. Kostade 220 kr tror jag men då ingick 6mm slangen. Citera
acuario Postat 6 augusti 2005 Författare Postat 6 augusti 2005 Var hos Marinakvariet men där kostade den 175:- och det är snudd på kriminellt Citera
Stefan molin Postat 6 augusti 2005 Postat 6 augusti 2005 Hej kolla med Bengan, dom används till Acua Care övergång från mjuk 12mm till hård 6mm.Mvh Stefan ps gpa har Citera
jorgas Postat 6 augusti 2005 Postat 6 augusti 2005 Var hos Marinakvariet men där kostade den 175:- och det är snudd på kriminelltJo jag tyckte också att det var lite i överkant... Citera
john.w Postat 6 augusti 2005 Postat 6 augusti 2005 har du kollat med herkules zoo han brukar ha det mesta inom reservdelar Citera
Stefan molin Postat 6 augusti 2005 Postat 6 augusti 2005 Hej, Acetakoppling övergång 10mm utv -6 inv snabb 17,50+moms hos GPA Stefan Citera
nemo Postat 6 augusti 2005 Postat 6 augusti 2005 Vanliga pneumatiska kopplingarjo verkar så, kolla din lokala järnhandel (tryckluftavd) vet ju ej om det finnes ngn annan anledning som gör att man ej bör ha dessa. Citera
stigigemla Postat 6 augusti 2005 Postat 6 augusti 2005 PM:a mig din adress så postar jag dig en koppling som fungerar med en värmepistol och en slangklämma. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.