Wigge Postat 13 augusti 2013 Postat 13 augusti 2013 Jag har som säkert någon har sett, ett litet refugium under karet. jag har tidigare haft chaeto där i men som har av någon anledning dött. Men har funderar över detta och jag har konstaterat att jag antagligen har för lite ljus. jag kör en led ramp med 8x3W leds. men det verkar alldeles för klent. så min fråga är om det finns något man kan komplettera med eller om jag ska köpa 8 led till och klämma in?ps. vet inte om tråden ligger rätt. flytta den gärna! Med Vänliga Hälsningar, Wigge Citera
Morot Postat 13 augusti 2013 Postat 13 augusti 2013 Det borde vara mer än nog. Annars verkar det som ju "sunkigare" och gult ljus desto bättre.Har fått bäst resultat med mina alger med en gammal ikea powercompact lampa. Citera
ormet Postat 14 augusti 2013 Postat 14 augusti 2013 Jag tycker nog att det låter som det skall räcka bra. Vad är det för leddar i rampen? Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.