Postat 5 september 201311 år Hej!Välkomna hit den lördagen den 23:e november kl. 15,00.Fika ingår och Ni ska känna er mycket välkomnaSätt ett kryss i era almanackor så återkommer jag med mera info.Ni ska känna er mycket välkomna:) Ändrat 6 september 201311 år av Yodelking Ändrat datum i första inlägget enligt Larrys önskemål
Postat 5 september 201311 år NEJ.... Ta en annan helg! Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPad 2 using Tapatalk
Postat 6 september 201311 år Författare Ja men då kollar jag med c och återkommer under dagen om vi kan den 23e istället
Postat 6 september 201311 år Tungt att växjö är så sablans långt bort.....Ta tåget!Allt jobb runt om kommer du att glömma när du sitter framför larrys kar..Mvh Manne
Postat 6 september 201311 år Författare Välkomna hit den lördagen den 23:e november kl. 15,00.Fika ingår och Ni ska känna er mycket välkomna:)
Postat 6 september 201311 år Som läget ser ut just nu kommer jag gärna, klarar mig utan vägbeskrivning
Postat 6 september 201311 år Författare Skulle någon vänlig själ kunna se till att den blå texten hamnar över eller i första inlägget :)Så att alla som tittar in kan se det liksom först
Postat 6 september 201311 år Välkomna hit den lördagen den 23:e november kl. 15,00.Fika ingår och Ni ska känna er mycket välkomna:)Nu önskar man att man bodde i växjö Hade varit så kul att se ditt kar!
Postat 6 september 201311 år Jag kommer att dyka upp om allt funkar och stämmer.. Kolla lite närmare sen.. Låter jättekul Larry..
Postat 6 september 201311 år Ska försöka få tillstånd att få komma på besök. Gäller bara att vi inte har något kalas eller annat oväsentligt som kommer i vägen.
Postat 6 september 201311 år Givet att du ska med lagge.. Ståtligt kar att se.. O trevlig ägare är det med..Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPad 2 using Tapatalk
Postat 6 september 201311 år Synd att du missar det Micke, jag såg Larrys kar i våras när jag var i Växjö och det är coolt
Postat 6 september 201311 år gott att du ändrade dag för då kan jag med. Helgen efter ska vi spela krogshow med julbord
Postat 9 september 201311 år Författare 9 pers redan :) Perfekt, super, härligt, tack.Samt någon på kanske-listan, det är lugnt,, gott om tid att övertala sambosar
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.