_Manne_ Postat 24 november 2013 Postat 24 november 2013 Manne, kolla första bilden! Där sitter jag framför akvariet... så jag stod minsann inte vid godisskålen hela träffen... Vadå.. Det var ju innan skålen kom fram!!Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
PeterG Postat 24 november 2013 Postat 24 november 2013 Tack Larry och C, för en trevlig träff, och ett fantastiskt akvarium, väldigt fina agamer och gockos ni hade.Det här skulle man vilja ha lite oftare?Hälsningar Peter Giegold Citera
Atlas Postat 25 november 2013 Postat 25 november 2013 Tack Larry med familj för en kanonträff. Mycket trevligt och många trevliga saltisar. Antar att ni är trötta på kakor nu haha. Får bjuda igen senare nästa år.Tänkte ha en träff sen mot sommaren o bjuda på lite grillat o kanske några öl till dom som vill ha.Även sovplats till några går att ordna. Citera
Henric Postat 25 november 2013 Postat 25 november 2013 Tack Larry med familj för en kanonträff. Mycket trevligt och många trevliga saltisar. Antar att ni är trötta på kakor nu haha. Får bjuda igen senare nästa år.Tänkte ha en träff sen mot sommaren o bjuda på lite grillat o kanske några öl till dom som vill ha.Även sovplats till några går att ordna.Underbart! Är detta ett löfte? Citera
Atlas Postat 25 november 2013 Postat 25 november 2013 Underbart! Är detta ett löfte? Ja det vågar jag mej på att lova. Citera
_Manne_ Postat 25 november 2013 Postat 25 november 2013 Härligt Niklas!Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
LN21 Postat 25 november 2013 Författare Postat 25 november 2013 Tack Allihopa:)Kör din träff i juni Atlas så kör ja nästa i september, då kan vi utnyttja min altan och förhoppningsvis lite varmare väder gör att vi kan vara lite mer folk:) Citera
_Manne_ Postat 25 november 2013 Postat 25 november 2013 Jag kan slänga in en träff här med någonstans imellan!Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
Henric Postat 26 november 2013 Postat 26 november 2013 Det blir tätt mellan träffarna, kul. Kan någon fixa övernatting också? Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.