patrikk Postat 10 september 2013 Postat 10 september 2013 Hej gott folk,Idag var det leverans från deepocean och jag hade beställt en doris lite eremiter och en gul Sarcophyton. Jag fick allt utom min korall blev ganska besviken de första sekunderna men sen hörde jag vad Moby sa och be faktiskt väldigt glad och imponerad. Han berättade för mig att de hade gula Sarcophyton fast de var väldigt bleka så han valde att inte ta någon. Jag tycker det var väldigt kvalitetsmedvetet av honom fast jag inte fick någon. Istället för att jag hade fått något som jag hade blivit besviken över. så ett stort tack till Deepocean för att se till att leverera kvalité och inte bara tänka på försäljning.Vad fick ni andra för något idag? Citera
Laggeman Postat 10 september 2013 Postat 10 september 2013 Kul att du blev nöjd, själv väntar jag fortfarande på ett returkvitto sen den förra leveransen, men misstänker att det inte lär komma något. Citera
patrikk Postat 10 september 2013 Författare Postat 10 september 2013 Jasså vad ska du returnera? nu när du ändå är i mini tråd vad heter den färggranna skönheten som du har i karet i köket? Citera
Laggeman Postat 10 september 2013 Postat 10 september 2013 Då jag inte kunde få en 10-kilos säck sa jag ok till en 20-kilos, men då det blev fel grovlek på sanden så skulle säcken i retur, och en ny säck införskaffas på turen där efter. Väl på mötesplatsen för att byta ut sanden så fick jag veta att den inte hade kommit och att jag skulle få det hemskickat istället, så det var väl ok, och dessutom då i rätt storlek på säcken, dvs en 10-kilos. När säcken väl kom med posten och allt var frid och fröjd med den biten inväntade jag ett returkvitto på de andra 10 kilona, så att jag kunde ha koll på summan o hela den biten, men efter ett antal mail fram och tillbaks så har jag gett upp hoppet med Moby och att få ett kvitto på överföringen. Det blir alltså inte fler shoppingrundor för min del på DO. Vilken "skönhet" menar du i karet? Fisk eller korall? Citera
patrikk Postat 10 september 2013 Författare Postat 10 september 2013 fisken vad är det latinska namnet? Citera
Laggeman Postat 10 september 2013 Postat 10 september 2013 Jag har följande fiskar i karet:1x Centropyge loricula - Elddvärgkejsare1x Macropharyngodon ornatus1x Yongeichthys criniger1x Plectranthias inermis Citera
Chum Postat 10 september 2013 Postat 10 september 2013 Har aldrig fattat hur fiskar och koraller överlever frakt via post... Citera
freddi36 Postat 10 september 2013 Postat 10 september 2013 Dom postas inte, utan han kör ut dom på sina rundor. En 3-4 gånger per år typ Citera
Namnbrist Postat 11 september 2013 Postat 11 september 2013 Har aldrig fattat hur fiskar och koraller överlever frakt via post... Korall funkar som oftast bra via post 8) Citera
JNerelius Postat 11 september 2013 Postat 11 september 2013 dessa var mitt inköp igår. och dom har redan funnit varandra. Citera
patrikk Postat 11 september 2013 Författare Postat 11 september 2013 Najs. Mina clowner kan inte bestämma sig om de ska vara ett par eller inte. Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.