Gå till innehåll

dagens fångst från deepocean


patrikk

Rekommenderade inlägg

Hej gott folk,

Idag var det leverans från deepocean och jag hade beställt en doris lite eremiter och en gul Sarcophyton. Jag fick allt utom min korall blev ganska besviken de första sekunderna men sen hörde jag vad Moby sa och be faktiskt väldigt glad och imponerad. Han berättade för mig att de hade gula Sarcophyton fast de var väldigt bleka så han valde att inte ta någon. Jag tycker det var väldigt kvalitetsmedvetet av honom fast jag inte fick någon. Istället för att jag hade fått något som jag hade blivit besviken över.

så ett stort tack till Deepocean för att se till att leverera kvalité och inte bara tänka på försäljning.

Vad fick ni andra för något idag?

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Då jag inte kunde få en 10-kilos säck sa jag ok till en 20-kilos, men då det blev fel grovlek på sanden så skulle säcken i retur, och en ny säck införskaffas på turen där efter. Väl på mötesplatsen för att byta ut sanden så fick jag veta att den inte hade kommit och att jag skulle få det hemskickat istället, så det var väl ok, och dessutom då i rätt storlek på säcken, dvs en 10-kilos. När säcken väl kom med posten och allt var frid och fröjd med den biten inväntade jag ett returkvitto på de andra 10 kilona, så att jag kunde ha koll på summan o hela den biten, men efter ett antal mail fram och tillbaks så har jag gett upp hoppet med Moby och att få ett kvitto på överföringen. Det blir alltså inte fler shoppingrundor för min del på DO. :)

Vilken "skönhet" menar du i karet? Fisk eller korall?

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...