danne031 Postat 19 september 2013 Postat 19 september 2013 Har haft min multicolor bta i snart 2 veckor nu, den flyttade sig en decimeter första dygnet men verkar ha hittat sin plats nära där jag ville. Hur som helst...dagtid är den ihopdragen medan nattetid är den lätt 2-3ggr större, hela natten och inom en kvart efter att sista ljuset slocknat så sträcker den ut sig. Undrar bara om det är fler som upplever det eller om min är en nattsuddare? Citera
Vidofner Postat 19 september 2013 Postat 19 september 2013 Mina blir också extremt små nattetid. Roligt att titta på clownerna som nästan ser ledsna ut när dem inte kan mysa med sin anemon :-) Citera
danne031 Postat 19 september 2013 Författare Postat 19 september 2013 Nej nej...tvärtom, stor nattetid och liten på dagen är min Citera
Chum Postat 19 september 2013 Postat 19 september 2013 Min grön/bruna var alltid stor som en handflata på dagen och liten som en golfboll på natten. Vad som får dem att bete sig oolika på det sättet har jag ingen aning om dock Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.