Gå till innehåll

Hur vanligt är det att få detta as i burken?


hagbard

Rekommenderade inlägg

Google översättning

Suberites domuncula är (mycket) giftig och giftet kan döda under vissa omständigheter!

Om du vill behålla Suberites domuncula, informera dig innan du köper giftet och dess effekter. Håll en bit papper med telefonnumret till giftet nödsamtal och all information om djuret bredvid ditt akvarium så att de kan hjälpa dig i en nödsituation.

De telefonnummer gift nödsamtal kan hittas här:

Tyskland Översikt: GIZ-Nord

Global översikt: eapcct.org

Detta meddelande visas när giftig, mycket giftig och även djur vars gift kan döda dig omedelbart. Varje person reagerar olika på gifter. Vänligen därför väga risken för sig själva och sin omgivning mycket väl ut, och du aldrig agera hänsynslöst!

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

jag måste fråga blåbert och Anderzon om ni menar min sort eller otyget jag länkade till på reeflex? såg i en annan tråd och de jag har är väldigt lika denna här https://www.saltvattensguiden.se/forumet/showthread.php?57004-Vad-är-detta&highlight=bubbelalg men nån grön bubbla har jag aldrig sett utan de är vinfärgade från start när de poppar upp o börjar växa..efter en tag går en del åt det oranga hållet i färg...förövrigt så skulle jag icke våga ta i dom som snubben gör utan att veta exakt vad det är..med tanke på länken från reeflex...menar man bör nog utgå i hanteringen av karet att det kan....finnas riktigt nasty djur däri!...detta behöver ju inte vara det..men det skadar inte att vara försiktig och använda handskar

Ändrat av hagbard
Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...