Bliaze Postat 24 augusti 2005 Dela Postat 24 augusti 2005 Är.det.en.fördel.eller.nackdel.att.plasera.ett.salltvattensakvarium.vid.fönstret?billdas.det.fler.aler.oc.så.då.eller?Tacksam.för.svar!PsMitt.tanentbor.är.trasit,oppas.ni.ser.vad.ja.skriver.i.alla.fall! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
stigigemla Postat 25 augusti 2005 Dela Postat 25 augusti 2005 Man bör undvika att solen lyser rätt in i karet. På sommaren kommer koraller och macroalger att växa mot rutan och på vintern får de för litet ljus när ljuset kommer uppifrån.. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Bliaze Postat 25 augusti 2005 Författare Dela Postat 25 augusti 2005 Funerar.det.inte.att.a.nerdrana.persienner?? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Tedb Postat 25 augusti 2005 Dela Postat 25 augusti 2005 Jag har mitt kar vid ett fönster och de har inte lett till några som helst algproblem men jag har kylare. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
DSB Postat 25 augusti 2005 Dela Postat 25 augusti 2005 Här har du en artikel som tar upp ditt ämnehttp://www.advancedaquarist.com/2005/8/lines Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.