Postat 13 maj 201411 år Så trevligt!! Vad blir det för ljuse ?Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk
Postat 13 maj 201411 år Författare Julafton är ju alltid en kväll att se fram emot. Börjar tyvärr tro att hannen blir svår att få ur karet denna gång.Han håller sig långt bak i revet.
Postat 13 maj 201411 år Var inne och tittade på den innan jag bestämde mig för art bygga eget tror inte du blir missnöjd. Sent from my iPad using Tapatalk HD
Postat 16 maj 201411 år Ser riktigt läcker ut.. Ta en bild sen när den är på topp!!Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk
Postat 16 maj 201411 år Wow!!! Nu blir jag avis. Den va ju dö läcker. Ring när du tröttnat på tråkiga koraller:ler:
Postat 16 maj 201411 år Man ser på undersidan vilket släkte det är. Trachyphyllia har en tunn stenplatta som inte skall sjunka ned i sanden den lever på. Lobophyllia lever i revet och har ett grenat skelett som till exempel Caulastrea.
Postat 17 maj 201411 år Författare Man ser på undersidan vilket släkte det är. Trachyphyllia har en tunn stenplatta som inte skall sjunka ned i sanden den lever på. Lobophyllia lever i revet och har ett grenat skelett som till exempel Caulastrea.Tack för informationen Stig.jag ska titta närmare på den i EM
Postat 17 maj 201411 år Författare Nu har jag kollat, det måste vara en trachyphyllia.Ska ändå åka ut till handlaren o dubbelkolla på måndag
Postat 17 maj 201411 år Jag har haft 2 st med precis samma växtsätt och de köptes som Trachophyllia. Skall se om jag kan hitta dom någonstans.
Postat 17 maj 201411 år Författare Jag har haft 2 st med precis samma växtsätt och de köptes som Trachophyllia. Skall se om jag kan hitta dom någonstans.Ska du se om du hittar dom i ditt kar ?
Postat 18 maj 201411 år Hahaha..... Så stort kar har jag inte Nej jag menade i mina gamla trådar på guiden , men tyvärr hitta jag ingen bild.
Postat 18 maj 201411 år Häftig va den Conny!:-) får man fråga vart du beställde ljuset ifrån?? E bra sugen nu, min sarcophyton vill inte blomstra ut ordentligt, måste nog uppgradera ljuset,,Skickat från min LT26w via Tapatalk
Postat 18 maj 201411 år Författare Häftig va den Conny!:-) får man fråga vart du beställde ljuset ifrån?? E bra sugen nu, min sarcophyton vill inte blomstra ut ordentligt, måste nog uppgradera ljuset,,Skickat från min LT26w via TapatalkBeställde från Korallfisken.Nu vet jag ju inte vad du har för ljus i ditt kar idag men den korallen lär väl inte behöva så väldigt mycket ljus
Postat 18 maj 201411 år Två T5 känns lite för dåligt, ska kika på nått annat, tack för tipset iaf, får gå in där o kika :-) hoppas du blir nöjd med din nya belysning,Skickat från min LT26w via Tapatalk
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.